خبرهای داغ:
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود:

شهدا محبان الهی هستند

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود در دیدار هیأت رئیسه دانشگاه با خانواده شهید خانلرخانی گفت: شهیدان جزو محبان الهی هستند و حتماً فضل خداوند شامل حال آنان گردیده است.
کد خبر: ۹۰۰۰۰۳۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس و هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت بزرگداشت روز شهدا با حضور در روستای قاسم آباد با خانواده شهید خانلرخانی دیدار کرد.
حجت الاسلام و المسلمین فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود در این دیدار با تاکید براینکه خداوند درقرآن هیچ گاه مسلمانان را به جنگ توصیه ننموده است بلکه همیشه به دفاع از سرزمین سفارش کرده بیان کرد: خداوند درقرآن سفارش به دفاع دربرابرکفار و سردمداران آن دارد به این دلیل که اگر این قوم از بین نروند هیچ صومعه یا محل عبادت ادیان مختلف برروی زمین باقی نمی‌گذارند.
وی به بشارت قرآن در آیه ۵۴ سوره مبارکه مائده اشاره کردند و افزود: خدواند می‌فرمایند" اگر همه مردم دست از دین خدا بردارند بزودی قومی می‌آید که خدا این قم را دوست دارد و این قوم هم خدا را دوست دارد و این قوم نسبت به مومنین رئوف و مهربان هستند، ولی درمقابل کفار سرسختند و گوششان شنوای هیچ ملامت کننده‌ای نیست فقط به سخن خداوند گوش می‌دهند و شامل فضل خداوند هستند. "و آیه وقتی درجمع یاران پیامبر خوانده شد از ایشان پرسیدند که کدام قوم هستند؟ پیامبر دست بر شانه سلمان زدند و فرمودند: از قوم سلمان هستند واهل ایران.
شهدا محبان الهی هستند
فندرسکی با اشاره به فرمایش پیامبرکه می‌فرمایند"وقتی آخرالزمان فرارسد شهادت، خوبان امت مرا گلچین خواهد کرد" بیان کرد: شهید شما جزو محبان الهی بوده و حتماً فضل خداوند شامل حال ایشان گردیده است.
در پایان وی ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای خانواده محترم این شهید بزرگوار از خداوند توفیق و قدردانی از خون شهدا را خواستار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها