خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از ساخت 11 واحد مسکونی برای زلزله زدگان کرمانشاه توسط استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۰۰۴۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حمیدرضا اله بداشتی در گفتگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در فاز نخست، 11 واحد مسکونی برای زلزله زدگان کرمانشاه می سازد.
وی با بیان اینکه استان قزوین به عنوان استان معین کرمانشاه در سرپل ذهاب به مردم زلزله زده خدمت ارائه میکند، افزود: این 11 واحد مسکونی ویژه خانواده های تحت پوشش بهزیستی است که هم منازل آنها در زلزله مورد آسیب جدی قرار گرفته بود.
اله بداشتی عنوان کرد: کار ساخت این واحدها هم اکنون آغاز شده و تا به این لحظه مصالح ساختمانی مورد نیاز به منطقه اعزام شده و ساختمان در مرحله پی سازی است .
این مسئول همچنین از ارسال بسته ها و سبد کالای حمایتی ویژه مردم روستاهای قره بلاغ اعظم و بابااسکندر و روستاهای همجوار خبر داد و گفت: این بسته ها در بین بیش از 500 خانوار ساکن در این منطقه توزیع خواهد شد.
وی اظهار کرد: در این بسته های حمایتی ، اقلام مورد نیاز خانواده ها اعم از خوراکی، بهداشتی و البسه اعم از لباس و کفش برای سنین مختلف گنجانده شده و امیدواریم بتواند بخش کوچکی از مشکلات مردم را رفع کند.
اله بداشتی در پایان یادآور شد: سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و بسیج سازندگی با کمک مردم و دستگاه های همکار طبق تعهدات و قولی که به مردم مناطق زلزله زده داده، تا آخرین لحظه به دنبال خدمت رسانی است تا هرچه زودتر بتواند مشکلات مردم این منطقه را رفع کند.
1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها