ساخت تربت خانه جدید برای آستان مقدس امامزاده سیدالمرسل(ع) روستای کله سیران

کلنگ ساخت تربت خانه امامزاده سیدالمرسل روستای کله سیران شهرستان طارم توسط حجت الاسلام موسوی معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان جهت ساخت و بازسازی به زمین زده شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۰۴۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کلنگ ساخت تربت خانه امامزاده سیدالمرسل روستای کله سیران شهرستان طارم با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف زنجان، فرمانده سپاه ناحیه طارم مسؤلین محلی بخش چورزق طارم کلنگ ساخت تربت خانه امامزاده سیدالمرسل به زمین زده شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف زنجان در این مراسم گفت: باتوجه به این که ۲۰ بهمن ماه از این امامزاده بازدید کرده بود متاسفانه این امامزاده کاملا تخریب شده بود و امروز به همت رییس اداره اوقاف طارم و اهالی منطقه تربت خانه امامزاده شروع به ساخت می شود.

موسوی افزود: مقام معظم رهبری فرموده اند این امامزادگان ذخائر معنوی هستند و هر چه می توانید به اینها برسید, با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری اوقاف طارم و اهالی ولایت مدار منطقه به این امر حضرت آقا لبیک گفتند و این خدمت را نسبت به این امامزاده بزرگوار شروع کرده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف زنجان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همت و تلاش ریاست محترم اوقاف طارم از خداوند متعال درخواست کرد توفیق خدمت به سلاله پاک رسول الله را به همه عطا نماید و در این راه ثابت قدم بمانند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار