مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ایران اسلامی به برکت ولایت فقیه قدرت‌های پوشالی جهان را در منطقه و جهان منزوی کرده است.
کد خبر: ۹۰۰۰۰۵۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در آخرین جلسه پرسنلی کارکنان تبلیغات اسلامی استان با قدردانی از زحمات صورت گرفته در سال 1396 و با تبریک این ایام و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: ایران اسلامی امروز به برکت رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(حفظه الله) و مجاهدت‌های رزمندگان ما در محورهای مختلف منطقه دارای جایگاه ویژه و ممتازی در جهان است و ایران اسلامی به برکت ولایت فقیه قدرت‌های پوشالی جهان را در منطقه و جهان منزوی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تبلیغ دین در سنگری بنام سازمان تبلیغات اسلامی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی از ابتکارات  امام راحل بود و امروز سربازی در این سنگر مقدس افتخاری است که باید قدردان آن باشیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان با توجه به برخی ویژگی‌های ممتاز حضرت زهرا سلام الله علیها در دفاع از حریم ولایت تصریح کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها تثبیت کننده ولایت در نظام اسلامی است و اهمیت مسئله ولایت را می‌توان در بحران‌های امروز برخی جوامع اسلامی به خوبی مشاهده کرد.

این مسؤول به پیروزی جمهوری اسلامی در سال 1357 اشاره کرد و تاکید کرد: امروز تداوم همه این پیروزی‌ها و نقش ممتاز جمهوری اسلامی ایران در منطقه و حتی جهان برای همه قابل لمس و مشاهده است که در سایه ولایت فقیه همه این پیروزی‌ها بدست آمده است.

شکریان‌امیری با انتقاد از برخی عناصر خود فروخته داخلی که به دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، بیان کرد: در تاریخ اسلام هم این مشکلات و معضلات وجود داشته و برخی به دنبال اسلام منهای ولایت فقیه هستند و درصدد ضربه زدن به ارکان اصلی نظام اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی هر ثانیه از عمر انسان را بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: عمر سرمایه انسان است که باید برای این سرمایه ارزش قائل بود و از هر لحظه لحظه آن به درستی استفاده کرد و سرمایه‌گذاری کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران عمل صالح، تقوا، صبر،  ایستادگی و پایداری در برابر مشکلات را مهم‌ترین ویژگی‌های یک مومن دانست و خاطرنشان کرد: شهدای ایران اسلامی برای همیشه تاریخ زنده و ماندگارند و این ویژگی‌ها در این شهداء متبلور بود و باید از سبک زندگی شهداء الگو گرفت تا به رشد و تعالی واقعی دست پیدا کرد.

شکریان‌امیری به مسئله راهیان نور اشاره کرد و تاکید کرد: یادمان شهداء در مناطق عملیاتی می‌تواند کانون تحول و تغییر در زندگی ما باشد و چه خوب است در ایام نوروز از این یادمان‌ها دیدن کنیم و یاد و خاطره همه شهداء را گرامی بداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها