رئیس سازمان میراث فرهنگی در رزمایش ترافیکی نوروز ۹۷خبرداد
رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: ایجاد سفرهای ارزان قیمت در نوروز ۹۷ در برنامه کار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و طبق قرار تا پایان فروردین هیچ گونه افزایش قمیتی در حوزه حمل و نقل و اقامت نداریم.
کد خبر: ۹۰۰۰۰۷۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر به آمادگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برای خدمت‌رسانی به هموطنان در نوروز 97 پرداخت و اظهار داشت: از دو ماه پیش ستاد تسهیلات نوروزی برنامه‌های خود را در حوزه‌های مختلف آماده کرده و کمیته‌های مختلف نیز تشکیل شده تا به اهداف تعیین شده نائل شویم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی تصریح کرد: ایجاد سفرهای ارزان ازجمله مواردی بود که برای نوروز 97 در برنامه داشتیم؛ موردی که رئیس‌جمهور به آن تأکید داشتند و قرار شد تا پایان فروردین‌ماه هیچ افزایش قیمتی در حوزه اقامت لحاظ نشود و در این خصوص باید از هتلداران و بخش خصوصی تشکر کنم.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: موضوع بوم‌گردی و بناهای تاریخی را در دستور کار قرار داده که در خصوص سفرهای ارزان‌قیمت به ما کمک می‌کنند.

مونسان در خصوص ایمنی سفر اعلام کرد: پلیس و وزارت راه در این زمینه تلاش ‌می‌کنند و امیدواریم مردم نیز با همکاری با پلیس سفرهای ایمنی داشته باشند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی در خصوص جاذبه‌های گردشگری گفت: کشور ما از نظر جاذبه‌های گردشگری چیزی کم ندارد و به همین دلیل به سفرهای حجیم به خارج از کشور نیاز نیست. در گذشته جاذبه‌های گردشگری کمتر به مردم معرفی شده بود اما امسال با راه‌اندازی پورتال جامع جاذبه‌های کشور به معرفی مناطق گردشگری پرداخته‌ایم تا هموطنان بتوانند مقاصد سفرهای خود را انتخاب کنند.

ارسال نظرات