خبرهای داغ:
رئیس هیات اندیشه‌ورز بسیج استان قزوین:
رئیس هیات اندیشه‌ورز بسیج استان قزوین اذعان کرد: کمک یارانه ای بیشتر به دهک‌های پایین به‌عنوان احیاگر فوری و قطع یارانه و پاداش‌های غیر معمول افراد خاص در ابتدا می‌تواند اقدامی موثر برای برون‌رفت از بحران رکود و مشکلات اقتصادی در کشور باشد.
کد خبر: ۹۰۰۰۱۲۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

طیب ملکی‌پور رئیس هیات اندیشه‌ورز بسیج استان قزوین، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون موضوع رکود در بازار شب عید اظهار کرد: رکود موجود در جامعه ناشی از سیاست های غلط تیم اقصادی دولت در مباحث اقتصادی ملی وبین المللی است.
وی تصریح کرد: چشم امید دولت به تحقق برجام بین المللی، عدم تحقق اقتصاد مقاومتی، تحریم های استکبار، عدم توجه و باور به نیرو صنعت و تولید داخلی و همچنین کم شدن قدرت توان اقتصادی و خرید خانواده‌ها از عوامل اصلی رکود در کشور است.
این مسئول اضافه کرد: رکود ایجاد شده در کشور را می‌توان مسبب بسیاری از بحران‌های اجتماعی دانست و القا ناکارامدی دولت و به تبع آن شایبه نا کارامدی نظام را می‌توان از دیگر آسیب‌های این رکود عنوان کرد.
رئیس هیات اندیشه‌ورز بسیج استان قزوین با اشاره به راهکارهای برون‌رفت از بحران‌های امروز کشور مطرح کرد: کمک یارانه ای بیشتر به دهک‌های پایین به‌عنوان احیاگر فوری و قطع یارانه و پاداش‌های غیر معمول افراد خاص در ابتدا می‌تواند اقدامی موثر برای برون‌رفت از بحران رکود و مشکلات اقتصادی در کشور باشد.
این کارشناس ادامه داد: فعال‌سازی صنایع تولیدی وطنی، اشتغالزایی و ایجاد تعاونی‌های کوچک از دیگر راهکارهایی است که می‌تواند بحران‌ها را در کشور کمتر کند تا اینکه تیم اقتصادی دولت بر اساس سیاست های درست اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب کشور را از بحران نجات دهند اگرچه از این تیم چندان امیدی نیست.
ملکی‌پور در پایان تشریح کرد: برنامه اقتصاد مقاومتی بر اساس شرایط موجود کشور طراحی شده و معنی آن ریاضت و زجر اقتصادی نیست بلکه اقتصاد مقاومتی نسخه نجات کشور است که باید با باورمندی مسئولین به‌صورت کامل پیاده شود و دلیل بحران‌های اخیر عدم تحقق آن است.
1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها