خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: آذربایجان‌غربی در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب، هزاران شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
کد خبر: ۹۰۰۰۱۵۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایحان غربی، سردار محمد تقی اوصانلو در آئین بزرگداشت شهدای بدر و خیبر که با حضور مسئولان کشوری و استانی در حسینیه ثارالله (ع) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: دلاور مردان آذربایجان‌غربی در پاسداری حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران، هزاران شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی افزود: راه شهدا ادامه داشته و پاسداران این مرز و بوم آماده فدا کردن جان خود در راه انقلاب و رهبری هستند؛ شهدای انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال، با فدا کردن جان خود درس آزادگی و ایستادگی در برابر ظلم را به همگان آموختند.

اوصانلو خاطرنشان کرد: شهدا ناظر برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای بدر و خیبر در ارومیه هستند و این مراسم در سایه خون شهدای والامقام برگزار می‌شود.

وی با خوش‌آمدگویی به سردار محمدباقر قالیباف، بیان کرد: محمدباقر قالیباف همسنگر شهیدان بزرگی همچون باکری‌ها، همت‌ها، باقری‌ها و شیرازی‌ها بوده و حضور این گنجینه ارزشمند دفاع مقدس در ارومیه مایه افتخار است.

 

ارسال نظرات