خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهدای چنار علیا همدان خبر داد
مسئول گروه جهادی شهدا چنار علیا همدان از برگزاری اردوی جهادی توسط جهادگران این گروه در ایام نوروز 97 خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۰۱۶۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸

برگزاری اردوی جهادی شهدای چنار علیا همدان در نوروز 97اسماعیل فتاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهارداشت: به همت جهادگران گروه جهادی شهدای چنار علیا برای انجام اردوی جهادی در ایام نوروز 97 برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی افزود: ما آمادگی خود را برای انجام اردوی جهادی به حوزه شهید رجایی اعلام کرده‌ایم و منتظر هستیم تا عرصه مورد نظر را به ما اعلام کنند.

مسئول گروه جهادی شهدای چنار علیا همدان گفت: گروه جهادی ما 12 نفر عضو دارد که از دانشجویان، طلاب و کارمندان روستا تشکیل شده است و طی پنج سال اخیر بیش از 10 اردوی جهادی در روستا چنار علیا برگزار کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در نوروز 96 یک اردوی سه روزه داشتیم که در آن اردو به مرمت و بازسازی مسجدروستا و خانه یک نیازمند پرداختیم.

فتاحی در خصوص برگزاری اردوی جهادی در ایام نوروز بیان داشت: ایام نوروز بهترین فرصت برای برگزاری اردوی جهادی است چراکه در این ایام، دانشگاه ها، حوزه ها و ادارات تعطیل هستند و فصل کشاورزی هم نیست به همین دلیل افراد فرصت بیشتری برای خدمات رسانی دارند.

وی گفت: برنامه ما در نوروز 97، کارهای فرهنگی، عمرانی و برگزاری کلاس های آموزشی است که به همت جهادگران و بسیجیان روستا چنار علیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات