مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

کمک مالی ملی پوش زنجانی فوتبال بانوان به زلزله زدگان کرمانشاه

افسانه چتر نور ملی پوش زنجانی فوتبال بانوان کشورمان و بازیکن تیم لیگ برتری شهرداری سیرجان نیز در اقدامی خداپسندانه یک میلیون تومان برای ساخت مسکن زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرد.
کد خبر: ۹۰۰۰۲۶۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه مردم استان زنجان معنای همدلی را با حضور و مشارکت خود در کارهای خیرخواهانه در همه بخش ها به تصویر کشیده اند ، گفت : از ویژگی های مهم مردم استان زنجان احساس تکلیف در برابر همنوع بوده و این موضوع به خوبی در کارکردهای محرومیت زدایی کمیته امداد در بخش های مختلف ملموس است.

هدایت صفری با بیان اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد استان زنجان پس از وقوع زلزله کرمانشاه جمع آوری کمک های مردمی برای بازسازی مسکن آسیب دیدگان بوده است، افزود: بسترسازی برای حضور چهره های برجسته ورزشی کشورمان در رشته های مختلف در حوزه جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه از فعالیت های کمیته امداد در این بخش بوده است.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران نخبه استان زنجان در کنار افتخار آفرینی در عرصه ورزش ملی ، در حوزه انفاق و احسان نیز فعال هستند، اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده ، ملی پوشان رشته های مختلف ورزشی استان زنجان با تشکیل پویش مردمی به صورت خودجوش در حوزه جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به ساخت مسکن زلزله زدگان کرمانشاه سفیر شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از اقدامات ارزشمند ورزشکاران ملی پوش زنجانی در کنار تشکیل پویش مردمی همدلی آنها با زلزله زدگان کرمانشاه با مشارکت آنها در ساخت مسکن زلزله زدگان کرمانشاه  بوده است، تصریح کرد: میثم نصیری ملی پوش زنجانی کشتی آزاد جمهوری اسلامی با فروش مدالهای قهرمانی به نفع زلزله زدگان استان کرمانشاه در این بخش حرکتی نو در استان در حوزه انفاق آغاز کرد.

هدایت صفری افزود: افسانه چتر نور ملی پوش زنجانی فوتبال بانوان کشورمان و بازیکن تیم لیگ برتری شهرداری سیرجان نیز در اقدامی خداپسندانه یک میلیون تومان برای ساخت مسکن زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از آثار ارزشمند حرکت انسان دوستانه ورزشکاران ملی پوش زنجانی الگوسازی و جریان سازی در حوزه کمک به همنوع بوده است ، افزود : امیدواریم با فضاسازی انجام شده دراستان زنجان زمینه تامین منابع مالی مورد نیاز برای ساخت 100 واحد مسکونی برای زلزله زدگان کرمانشاه فراهم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار