در تلاش هستيم تا در مراكز اسكان نوروزي كيفيت را افزايش و امكانات موجود را ارتقاء بخشيم و خدمات مطلوب تري به فرهنگيان ارائه کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۰۲۶۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان از آمادگی کامل آموزش و پرورش استان زنجان برای استقبال از فرهنگیان سراسر کشور خبر داد و گفت: در نوروز 97 برای اسکان فرهنگیان عزیز و خانواده های محترم آن ها 50 آموزشگاه در سطح استان در نظر گرفته شده است.

یعقوب علی عبادی با اشاره به تجهیز439 کلاس برای اسکان فرهنگیان، افزود: بر این اساس تعداد 224 کلاس ویژه و 215 کلاس گروه الف می باشد.

وی اظهار داشت: در تلاش هستيم تا در مراكز اسكان نوروزي كيفيت را افزايش و امكانات موجود را ارتقاء بخشيم و خدمات مطلوب تري به فرهنگيان ارائه کنیم.

معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به مکان و زمان پذیرش مهمانان فرهنگی در استان زنجان تصریح کرد: ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان در شهر زنجان در محل هنرستان شهید مطهری واقع در میدان هنرستان ،از روز دوشنبه 96/12/28 آماده ارائه خدمات می باشد.

یعقوب علی عبادی با اشاره به اهمیت نظارت و ارزیابی ستاد ها و کلاس های اسکان افزود: در این راستا امسال نیز طبق سنوات گذشته با همکاری اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش و پرورش استان نظارت بیشتری انجام خواهد گرفت.

ارسال نظرات