خبرهای داغ:
به همت سپاه باغملک:

روژه ی احداث حسینیه ی تپه ی بیرق الحسین شهدای گمنام بخش صیدون آغاز شد

کد خبر: ۹۰۰۰۲۸۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج جناب سرگرد شاپور احمدی فرمانده سپاه باغملک گفت:باتوجه برگزاری مراسماتی درتپه شهدای گمنام بیرق الحسین ع صیدون و همچنین فراهم نمودن امکانات حداقلی برای رفاه حال زائرین محترم، احساس نیاز شد تا با احداث حسینه ای بتوانیم آنگونه که در شان شهدا می باشد به زائرین محترم خدمات رسانی کنیم.

وی در ادامه افزود با توجه به محیط تقریبا کوهستانی تپه بیرق الحسین ع و استقبال زیاد و پر شور مردم ولایت مدار و شهید پرور بخش صیدون از برنامه های مذهبی در این محل،ضرورت احداث حسینه در این منطقه احساس می شد که سپاه تصمیم به احداث حسینیه در این مکان گرفت و هم اکنون دستگاه های سپاه مشغول احداث این حسینه هستند.

 

احمدی در ادامه بیان داشت:سپاه بخاطر رسالت ذاتی که دارد و باید حافظ ارزشهای نظام و انقلاب باشد و این شهدا بودند که ضامن بقای نظام و انقلاب بودند بر خود لازم دانستیم برای اینکه این شهدای عزیز از غربت در بیایند از اعتبار داخلی برای احداث این حسینه استفاده کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه حفظ یاد و خاطره شهدا و رشادت ها و ایثارگری های آنان وظیفه ای همگانی است، ساخت حسینه را گامی مثبت در این راستا ذکر کرد.
احمدی خاطرنشان کرد: آسایش و امنیت کنونی میهن اسلامی مان حاصل رشادتها و فداکاری های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و سایر شهدای گرانقدر بوده و از این رو حفظ یاد و خاطره این عزیزان بر همگان واجب است.
وی گفت: در راستای حفظ یاد و خاطره شهدا و تجلیل از مقام شامخ آنان، سپاه در بخش صیدون ساخت حسینه شهدای گمنام را بر عهده گرفته است و امید می رود در سایه الطاف الهی این پروژه را به بهره برداری برساند.

 

وی در پایان گفت:سپاه در ساخت بقعه شهدا نیز مشارکت داشته است که بازنشستگان سپاه و حوزه مقاومت مالک اشتر صیدون در آن مشارکت داشته و بخشی از اعتبارات آن هم از طرف سپاه استان تامین شده بود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار