خبرهای داغ:
عضو هیئت دانشگاه تهران در کاشان با بیان مطالبی در خصوص شهدا و حفظ حرمت و کرامت خانواده های شهدا گفت: والدین شهدا و همسر و فرزندان شهدا میراث داران خون شهدا هستند.
کد خبر: ۹۰۰۰۲۸۱
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت الاسلام حسین حلوائیان شامگاه سه شنبه در مراسم روز بزرگداشت شهدا در کانون جوانه‌ها اظهارداشت: شهدا نماد ایثار در تمام دوران‌ها بوده و پاسداری از ارزش‌ها و اهداف شهدای گرانقدر وظیفه‌ای بسیار مهم بر دوش ملت ایران و مسئولان نظام است.

وی با بیان اینکه هر روز، روز شهید است، بیان کرد: همه ما باید تا آخرین نفس ادامه دهنده راه شهدا و خادم خانواده‌های شهدا باشیم.

حلوائیان اظهار داشت: شهدا حماسه‌ای جاودانه در تاریخ این کشور رقم زدند و به همین جهت یاد و خاطره آن‌ها در اذهان ملت ایران همیشگی خواهد بود. وی تصریح کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۸۰ کشور با تمام تجهیزات پیشرفته نظامی و جنگی خود برای نابودی ایران اسلامی به میدان آمدند، اما این رزمندگان و شهدای رشید ایران اسلامی بودند که با کمترین تجهیزات نظامی و برپایه اصول خود آن‌ها را به زانو در آورده و امروز برای ما عزت و اقتدار را به ارمغان آوردند.

وی، ولایت پذیری را یکی از ویژگی‌های شاخص شهدا عنوان کرد و گفت: بسیاری از شهدای ما، امام راحل (ره) را ندیدند، اما با پیروی از ایشان و الگو گرفتن از شهدای صدر اسلام و عشق به ولایت جان خود را فدا کردند و تا ابد نام نیکی از خود در صفحه روزگار به یادگار گذاشتند و امروز ما هم باید با ولایت پذیری در راه آنان قدم برداریم.

حلوائیان اضافه کرد: امروز به برکت خون شهدا، ایمان به خدا، ولایت پذیری و معاد پذیری می‌توانیم در جنگ نرم دشمن موفق و سربلند و روز قیامت در برابر شهدا سرافراز باشیم. وی شهدا را عامل عزت و افتخار ایران اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: ایثارگری و مجاهدت شهیدان باعث عزت و افتخار انقلاب اسلامی ایران است و ما امروز آبادانی، عمرانی و امنیت را مدیون خون این عزیزان هستیم.

وی گفت: شهدای ایران اسلامی، منیت نداشتند و همیشه ما می‌گفتند و هرگز به قومیت و مذهب برای دفاع از ایران اسلامی توجه نمی‌کردند و جان با ارزش خود را عاشقانه در راه میهن فدا کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها