کسب جایزه نخست جشنواره جهانی سیریا کارتون سوریه٢٠١٨ توسط کاریکاتوریست لرستانی

آرش فروغی، کاریکاتوریست لرستانی جایزه نفر اول جشنواره جهانی سیریا کارتون سوریه ٢٠١٨ را کسب کرد.
کد خبر: ۹۰۰۰۲۸۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
آرش فروغی، کاریکاتوریست لرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از  لرستان در رابطه با موفقیت اخیر خود اظهار داشت: جایزه نفر اول جشنواره جهانی سیریا کارتون سوریه ٢٠١٨ به من رسید.
وی بابیان اینکه در این جشنواره کاریکاتوریست‌هایی از کشور‌های روسیه، کویت، پرو، بلغارستان، ایتالیا، سوریه، یونان، ایران و چین برگزیده شدند، افزود: این دوره چهاردهمین دوره جشنواره بود که در ۲ بخش کارتون کاریکاتور موضوعی و کاریکاتور (چهره) برگزار شد.
این کاریکاتوریست لرستانی با اشاره به اینکه قبل این جشنواره حدود ۴۰ جایزه بین‌المللی داشتم تصریح کرد: هردو بخش این جشنواره باهم داوری و اعلام شدن به این صورت که بین ۳ اثر برتر فقط یک کار چهره وجود داشت که متعلق به من بود و به‌عنوان برتر شناخته شد و نفر دوم و سوم این بخش کار موضوعی انجام داده بودند.
وی با اشاره به اینکه انگیزه من بیشتر برای تولید اثر است، گفت: این جشنواره با موضوع موسیقی یک سبک زندگی برگزار شد و من با چهره جیمی هندریکس اسطوره موسیقی و بهترین گیتاریست تاریخ این جایزه را به خود اختصاص دادم که با همین اثر امسال جایزه ویژه جشنواره humo deva رومانی را نیز کسب کردم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار