رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد:
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد افزود: ما انتظارمان از جامعه و خانواده‌ها این بود که حوادث و آسیب‌های امسال نسبت به سال قبل کمتر باشد، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد.
کد خبر: ۹۰۰۰۳۲۱
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد گفت: علیرغم تمام تلاش‌ها و آموزش‌هایی که همکاران بنده و سایر سازمان‌های امدادی در خصوص عواقب رخداد‌های چهارشنبه آخر سال انجام شد و انتظار این بود که امسال آسیب‌ها کمتر باشد، اما متأسفانه اینگونه نبود.

دکتر احمد دهقان اظهار داشت: تا الان آمار مصدومین که به اورژانس‌های بیمارستان‌های استان و اورژانس‌های ۱۱۵ مراجعه کرده‌اند ۵۲ نفر است. عمدتا مصدومین بین ۱۰ تا ۲۰ سال سن دارند و مصدومیت‌ها بیشتر سوختگی‌های درجه یک و ترومای و آسیب اندام فوقانی مخصوصا دست است؛ که یک مورد قطع انگشت در شهرستان ابرکوه و یک مورد قطع دست در شهرستان مهریز داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر مصدومین مرخص شده‌اند به جز چند مورد سوختگی که در بیمارستان سوانح سوختگی شهدای محراب بستری هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد افزود: ما انتظارمان از جامعه و خانواده‌ها این بود که حوادث و آسیب‌های امسال نسبت به سال قبل کمتر باشد، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و این را باید جامعه‌شناسان و کسانی که دست‌اندرکار جامعه هستند پاسخگو باشند که چرا ما در جشن‌هایمان زخمی و جنازه و عزاداری داریم.

دهقان اظهار داشت: درخواست ما از مردم این است که در روز‌های آخر سال درایت و مدیریت به خرج دهند و با صبوری و عدم عجله اجازه ندهند روز‌های آخر سال برای خودشان و سایرین تلخ شود.

وی گفت: با توجه به اینکه ترافیک خیابان‌ها بالا است، اگر مردم مورد اورژانسی داشتند ضمن حفظ خونسردی مسیر تردد را برای آمبولانس‌ها باز کنند و با همکاران ما در سراسر استان همکاری کنند.
ارسال نظرات