خبرهای داغ:
مدیرکل امور شهری استانداری قزوین :

شهرداران باید خلاقیت و ابتکار داشته باشند

مدیرکل امور شهری استانداری قزوین گفت: شهرداران باید تلاش کنند تا برای داشتن شهری پویا و بانشاط خلاقیت و ابتکار لازم را داشته باشند و بتوانند با ایده های جدید مدیریت شهری را انجام دهند
کد خبر: ۹۰۰۰۳۳۱
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه مجمع شهرداران استان چهارشنبه در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد.
رضا گروسی در این جلسه بیان کرد: ممکن است در سال آینده از نظر مالی باز هم دچار تنگنا باشیم به همین دلیل شهرداران باید برای تامین منابع مالی جدید اندیشه و تدبیری کارشناسانه بیندیشند.
وی گفت: شهرداران باید تلاش کنند تا برای داشتن شهری پویا و بانشاط خلاقیت و ابتکار لازم را داشته باشند و بتوانند با ایده های جدید مدیریت شهری را انجام دهند.
مدیرکل امور شهری استانداری قزوین اظهار کرد: شهرداران در ارائه بودجه باید همه ظرفیت ها و عملیاتی شدن طرح ها و تامین منابع را در نظر بگیرند تا در زمان اجرای طرح ها دچار مشکلات مالی نشوند.
گروسی عنوان کرد: در سال آینده باید با جذب سرمایه های بخش خصوصی و تعریف منابع جدید نسبت به مدیریت امور اقدام کنید و از همین رو اتکا به درآمدهای دولتی توصیه نمی شود.
در ادامه این جلسه رضا طاهری مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده و بیلان مالی اضافه کرد: این سازمان با تجربه اقتصادی خود آمادگی دارد کارهای عمرانی شهرداری ها را انجام دهد و از سود آن به اجرای طرح های عمرانی و تامین منابع مالی آنها کمک کند.
وی گفت: شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین توانست بدهی های گذشته خود را پرداخت کند و امروز قادر است تا در صورت اجرای طرح توسعه، به کیفی سازی خدمات خود بپردازد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین ادامه داد: با اجرای طرح آبیاری تحت فشار، مدیریت پیست اسکی و برخی فعالیت های بازرگانی توانستیم امور بین الملل خود را در سازمان همیاری ها راه اندازی کنیم و آمادگی اقدام جهت فعالیت های صادراتی را نیز داریم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار