خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

ورزشکاران، باید نمایندگان شایسته ایران در عرصه های جهانی باشند

زاهدی گفت: ورزشکارانی که در سال آینده عازم جاکارتا می شوند در واقع باید تلاش کنند تا نمایندگان شایسته ایران باشند و بتوانند شکوه و عظمت ملت خود را در عرصه های جهانی به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۹۰۰۰۳۴۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از هیات های ورزشی و قهرمانان ورزشی استان قزوین که به اردوهای تیم ملی اعزام شده اند، بیان کرد: با توجه به اهمیت منافع ملی و اقتدار کشورمان در عرصه های مختلف و کسب مدال های رنگارنگ در عرصه ورزش باید همه ما به ورزش توجه کنیم زیرا دنیا بسیاری از مشکلات دیپلماسی خود را از این طریق برطرف می سازد.
وی گفت: بسیاری از کشورهای جهان از جمله برزیل توجه و سرمایه گذاری بر ورزش به خصوص فوتبال را در دستور کار خود قرار داده و توجه ویژه ای به آن دارد و عرصه ورزش بهترین میدان برای تمرکز بر روی منافع ملی است.
استاندار قزوین اظهار کرد: وظیفه همه ما تلاش برای حضور ایران در صحنه های بین المللی است و ورزشکارانی که در سال آینده عازم جاکارتا می شوند در واقع باید تلاش کنند تا نمایندگان شایسته ایران باشند و بتوانند شکوه و عظمت ملت خود را در عرصه های جهانی به نمایش بگذارند.
زاهدی عنوان کرد: ورزش، امروز یکی از نیازهای مبرم انسان مانند غذا، امنیت و مسکن درآمده است و نمیتوان بدون آن سلامت روحی و جسمی خود را تضمین کرد.
وی افزود: ورزش قهرمانی غیرت ملی، حس همبستگی و ایرانی بودن را تقویت می کند و همه باید برای توسعه و ترویج آن تلاش کنیم.
استاندار قزوین یادآور شد: یکی از وطایف ما حمایت از ورزشکاران ملی و مدال آور استان است و با تمام توان برای ماندگاری قهرمانان در استان تلاش می کنیم.
شایان ذکر است که در پایان این مراسم از ۶۴ ورزشکار و ۸ مربی و روسای هیات های ورزشی دعوت شده به تیم های ملی و محمد مهدی یعقوبی، پیشکسوت کشتی استان قزوین تجلیل شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها