خبرهای داغ:
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین
علائی مقدم گفت: ۷۵ پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که امسال با تلاش های صورت گرفته ۸ پروژه را آماده بهره برداری کردیم.
کد خبر: ۹۰۰۰۳۴۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عباس علائی مقدم در آیین تجلیل از هیات های ورزشی استان قزوین که چهارشنبه شب برگزار شد با اشاره به نقش میزبانی ورزشی در کارآفرینی بیان کرد: بدون شک میزبانی های ورزشی نقش بسیار مهمی در کارآفرینی و کمک به اقتصاد استان دارد تا جایی که 30 تا 40 هزار نفر از محل این میزبانی ها ارتزاق داشته اند.
وی با اشاره به میزبانی های ورزشی استان قزوین گفت: میزبانی از هشت اردوی تیم ملی و اعزام 476 تیم از استان به رقابت های کشوری تنها بخشی از فعالیت های ورزش استان در سال جاری بوده است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اظهار کرد: انتخاب 95 ورزشکار قزوینی در اردوی تیم های ملی، دعوت از 223 ورزشکار به اردوی تیم های ملی، تجهیز 11 خانه ورزش روستایی، برگزاری 28 مجمع انتخاباتی سالانه، شرکت 31 تیم استان در لیگ های کشوری و استانی و برگزاری مسابقات کارمندان دولت با شرکت 41 دستگاه را از جمله فعالیت های دیگر ورزشی استان در سال جاری برشمرد.
علائی مقدم عنوان کرد: مسابقات آسیایی جام ۲۰۱۸ جاکارتا برای قزوین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و امیدواریم شاهد درخشش قهرمانان اعزامی به این مسابقات باشیم.
وی افزود: کاروان ورزشی ایران 27 اردیبهشت ماه عازم مسابقات جاکارتا می شود و برنامه ریزی های لازم برای اعزام حداقل هشت ورزشکار قزوینی به این رقابت ها انجام گرفته است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: در بازی های اینچئون نیز پنج ورزشکار از قزوین به رقابت های آسیایی و پارا آسیایی اعزام شدند و امیدواریم با حضور مربیان و ورزشکاران قزوینی این تعداد را در بازی های آسیایی جاکاراتا به بالای 15 نفر برسانیم.
علائی مقدم یادآور شد: 75 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که امسال با تلاش های صورت گرفته هشت پروژه را آماده بهره برداری کردیم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: سال 84 نیروی سازمان یافته استان 61 هزار ورزشکار بود که امروز این رقم به 71 هزار نفر افزایش یافته است.
توجه مسوولان به خواسته قهرمانان ورزشی
در ادامه مراسم رضا علیپور سریع ترین مرد عمودی جهان عنوان کرد: استخدام قهرمانان، تخصیص بودجه و اعتبار و توجه بیشتر رسانه ها به ورزشکاران از جمله درخواست های قهرمانان ورزشی است که امیدواریم مسوولان استان توجه بیشتری به این درخواست ها داشته باشند.

هشت پروژه از ۷۵ پروژه نیمه تمام ورزشی محقق شده است
مژگان خدادادی ملی پوش تیم ملی بسکتبال بانوان ایران نیز در این مراسم گفت: حمایت صنایع، توجه مسوولان به ورزش به ویژه ورزش بانوان از جمله درخواست های جامعه ورزش بانوان استان است که امیدواریم شاهد تحقق آنها باشیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها