خبرهای داغ:
برای نخستین بار در سطح استان گلستان و در راستای پیاده سازی سخن رهبر انقلاب اسلامی، مبنی بر اینکه "هرکه میخواهد با آمریکا مبارزه اساسی کند، باید به این مردم خدمت کند"، "میز خدمت" توسط حوزه مقاومت بسیج انقلاب سپاه ناحیه گرگان راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۳۵۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، "یوسف حسین آبادی" فرمانده حوزه مقاومت بسیج انقلاب سپاه ناحیه گرگان در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری این طرح در شهر گرگان گفت: این طرح برای نخستین بار و به صورت آزمایشی درسطح استان گلستان برگزار گردیده است.

وی افزود: در این میز خدمت، خدماتی شامل " پزشکی، هنر، طب سنتی، حقوقی، خدمات بسیج، مشاوره و پاسخ گویی به سوالات شرعی" برای مردم عزیز در نظر گرفته شده است که به مرحله اجرا در آمده است.

"حسین آبادی" تصریح کرد: این طرح به صورت آزمایشی، در تاریخ 19 اسفند ماه سالجاری در مسجد جضرت ابوالفضل(ع) کوی ملاقاتی پیاده سازی شده است که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج انقلاب سپاه ناحیه گرگان با تاکید بر این موضوع که اسقبال مردم در خصوص اجرای این طرح غیر قابل پیش بینی بوده است، اذعان کرد: هدف این طرح، اجرایی شدن "میز خدمت"در بخش جنوبی شهر گرگان به صورت مداوم است.

جهت مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر بر روی آنها کلیک کنید:

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها