خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی شهرستان همدان خبر داد

تشکیل کمیته‌های خدمات‌رسان بسیج سازندگی در مناطق حاشیه شهر همدان

مسئول بسیج سازندگی شهرستان همدان از تشکیل کمیته‌های خدمات‌رسان در مناطق حاشیه شهر به همت بسیجیان جهادگر برای خدمات‌رسانی به محرومین شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۰۳۷۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

هادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدتشکیل کمیته‌های خدمات‌رسان بسیج سازندگی در مناطق حاشیه شهر همدانان با بیان اینکه کمک به هم نوع بهترین فرصت برای بهره بردن از فضایل معنوی است، اظهار داشت: کمک به هم نوع یک وظیفه انسانی بوده که بر هر فرد مسلمان واجب است به خصوص در شرایط فعلی که باید در همه جوانب چه عمرانی و چه فرهنگی و چه اقتصادی به مردم مظلوم رسیدگی کرد.

وی بیان کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی و برپایی چادر در پایگاه‌های مقاومت و برگزاری برنامه‌ها و جلسات مشترک با مسئولین کمیته امداد امام خمینی(ره) و اعزام 45 نفر نیرو برای کمک به کمیته امداد امام(ره) برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی از اقدمات مهم بسیج سازندگی طی هفته نیکوکاری است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان با اشاره به اقدامات این نهاد در خدمت به محرومین تصریح کرد: در راستای کمک به نیازمندان با همکاری کمیته امداد امام (ره ) خانه یک فرد محروم در حصار مطهری توسط گروه جهادی شهید «حاج حسین همدانی» بازسازی شد.

وی اظهار داشت: بسیج سازندگی با ایجاد کمیته‎های خدمات‌رسان در مناطق حاشیه شهر به همت بسیجیان جهادگر در حال برنامه‌ریزی برای خدمات‌رسانی به محرومین شهر همدان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات