رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود و میامی از آغاز ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۰۳۸۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سعید غیرتمند از آغاز ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه خبر داد.
وی از کلیه علاقه مندان ، قاریان و حافظان قرآنی جهت شرکت گسترده در مسابقات دعوت به عمل آورد تا در سال 1397 شاهد برگزاری مسابقات با شکوهی در شأن شهرستان و ایجاد شور و نشاط قرآنی باشیم.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود و میامی با اشاره به شرایط شرکت کنندگان افزود: سن برای شرکت در این مسابقات 18 و حداکثر 40 سال به جز رشته های معارفی می باشد.
وی خاطر نشان کرد: رشته های این مسابقات عبارتند از حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل، قرائت تحقیق و ترتیل، رشته های معارفی شامل: آیات موضوعی، احادیث، تفسیر قرآن کریم، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن است.
غیرتمند تصریح کرد: این مسابقات در چهار مرحله شهرستان ، استان و کشوری و بین المللی برگزار می گردد و تنها نهادی که تا مرحله بین المللی از متسابقین حمابت می کند اوقاف بوده در پایان مرحله شهرستانی به برگزیدگان جوایزی إعطاء خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها