صبح امروز طی مراسمی با حضور مسئول بسیج علمی و پژوهشی و مخترعین استان اردبیل طرح کاشت نهال با نام هر مخترع یک درخت و هر درخت یک زندگی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۳۸۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

اجرای طرح کاشت نهال به نام مختراعان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صبح امروز طی مراسمی با حضور مسئول بسیج علمی و پژوهشی و مخترعین استان اردبیل طرح کاشت نهال با نام هر مخترع یک درخت و هر درخت یک زندگی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار فاضل احدی گفت: این طرح با هدف ارج و قرب به مخترعین و پژوهشگران و نهادینه کردن فرهنگ درختکاری در استان اردبیل انجام شد.

وی افزود: طرح کاشت نهال های ثمرده با نام هر متخرع یک درخت و هر درخت یک زندگی حرکتی مطلوب جهت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کاشت نهال با نام پژوهشگران می باشد.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی استان گفت: مخترعین آینده سازان جامعه و کشور می باشند و از ضرورت استفاده از تولیدات افسران جبهه علم برای خودکفایی و عزت کشور خبر داد.

وی با اشاره به همکاری بسیج علمی و پژوهشی استان و شهرداری اردبیل در اجرای این طرح گفت: با فراخوان و دعوت از جامعه علمی و پژوهشی استان این طرح اجرا و مخترعین استان با کاشت نهال و با نصب پلاک فلزی حرکتی ماندگاری را در تاریخ این سازمان رقم زدند.

ارسال نظرات