مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: سومین مرحله تیم‌ پزشکی طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه محروم میربگ جنوبی شهرستان دلفان اعزام شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۴۲۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

عبدالوحید ملک آرا، مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بسیج از لرستان گفت: با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی دلفان، شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دلفان سومین مرحله تیم پزشکی طرح شهید رهنمون به منطقه محروم میربگ جنوبی از توابع شهرستان دلفان اعزام شد.‎

 

وی افزود: این تیم پزشکی که شامل پزشکان، ماما، پرستار، مشاوره، کار‌شناس مبارزه با بیماری‌ها، آزمایشگاه و دارویار همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز ، تیم را برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت، ارائه دارو به صورت رایگان به اهالی منطقه است.

 

ملک آرا، خاطر‌ نشان کرد: آماری که در پایان این روز می توان ارائه داد خدمت مستقیم به حداقل 250 نفر و انجام بیش 350 نوع خدمت می باشد.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، تصریح کرد: در این اعزام علاوه بر خدمات پزشکی برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیرو همچنین راه‌های پیشگیری از آن به صورت چهره به چهره توسط کار‌شناسان مریوطه همراه با توزیع بسته های بهداشتی انجام شد.

 

وی افزود: غربالگری تست قند خون ، فشارخون، خدمات مشاوره ای ومامایی از دیگر خدمات ارائه شده به اهالی این منطقه می باشد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات