استاندار لرستان:

تامین امنیت مهمترین موضوع برای گردشگران در ایام نوروز

استاندار لرستان گفت: مهمترین موضوع که در ایام نوروز برای گردشگران مهم بوده بحث تامین امنیت بوده که بخش عمده آن بر عهده نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۹۰۰۰۴۳۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی امروز در رزمایش طرح‌نوروزی ۹۷ لرستان با اشاره به اینکه اگر سفر‌های نوروزی در طول سال توزیع می‌شد منطقی‌تر بود چرا که تاثیر بهتری بر گردشگری و نشاط مردم داشت. بیان کرد: تامین امکانات رفاهی، اقامتی، امنیتی و تنظیم بازار جز برنامه‌های دولت برای تعطیلات نوروزی است.
وی افزود: مهمترین موضوع که در ایام نوروز برای گردشگران مهم بوده بحث تامین امنیت بوده که بخش عمده آن بر عهده نیروی انتظامی است.
استاندار لرستان بیان کرد: به دلیل کم بودن توان جاده‌های کشور در هنگام افزایش تقاضای سفر شاهد افزایش تصادفات منجر به فوت زیادی هستیم که امیدواریم امسال با تمهدیدات مختلف این وضعیت بهبود یابد.
خادمی با اشاره به اینکه لرستان با داشتن امکانات و پتانسیل‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی در حوزه‌های مختلف ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری دارد. بیان کرد: افزایش کنترل‌ها و حذف نقاط حادثه‌خیز در نهایت منجر به کاهش تصادفات منجر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم با مجموع اقدامات انجام شده گردشگرانی که به استان سفر می‌کنند روزگار خوبی را تجربه کرده و حضور آن‌ها باعث رونق اقتصاد استان شود. بیان کرد: نیرو‌های امدادی باید تلاش کنند زمان رسیدن به صحنه حادثه تصادف را کاهش دهند و با انتقال سریع مصدوم به بیمارستان از فوت آن‌ها جلوگیری کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات