نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از محقق نشدن وعده معاون اول رئیس‌جمهور برای بهره‌برداری از قطعه یک آزادراه تهران شمال در آستانه بهار 97 انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۰۰۰۴۷۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، قاسم احمدی‌لاشکی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه بررسی بودجه 97 به پایان رسید، به جز دو مورد که از سوی شورای نگهبان ایراد گرفته شد و یکشنبه بررسی مجدد می‌شود، اظهار کرد: بودجه سال آینده دولت با رقم 385 هزار میلیارد تومان بودجه دولت از محل درآمدهای بسته شده است.

وی بر لزوم ساماندهی رودخانه حفاظت شده چالوس تأکید کرد و افزود: وضعیت آب گل‌‌آلود رودخانه چالوس اصلاً قابل قبول نیست و با متخلفان باید برخورد جدی شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی،گفت: قرار نیست یک نفر در بالادست از یک معدن استفاده کند و سودش را ببرد ولی محیط‌زیست آسیب ببیند و بنابراین این موضوع باید پیگیری شود.

وی درباره وعده معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه قطعه یک آزادراه تهران ـ شمال در آستانه نوروز 97 زیر بار ترافیکی می‌رود، تصریح کرد: در کنار قدردانی از تلاش‌های دولت در پیگیری احداث آزادراه تهران ـ شمال، از جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به دلیل اینکه قول داده بود قطعه یک آزادراه تهران شمال در آستانه بهار 97 زیربار ترافیک می‌رود ولی این قول محقق نشد انتقاد دارم و این نوع قول دادن‌های اصلاً درست نیست.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: الان نیز وعده دادند که تا قبل از پایان بهار 97 به پایان می‌رسد و امیدواریم این‌گونه شود.

احمدی‌لاشکی درباره تخریب بنای تاریخی ساختمان حریربافی چالوس نیز گفت: این بنا یک میراث برای ما در چالوس است و باید حفظش کنیم و از همین جا از پیگیری دادستان چالوس در جلوگیری از ادامه تخریب بنای کارخانه حریربافی تشکر می‌کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها