خبرگزاری بسیج: شهردار باقرشهر با تاکید برنوسازی شهری از مصوبات خوب شهرسازی در خصوص بخشی از شهر باقرشهر خبر داد .
کد خبر: ۹۰۰۰۵۲۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، شهردار باقرشهر از تصویب تراکم ۲۴۰ درصدی در خصوص اراضی چرمسازی و امیرکبیر باقرشهر خبر داد .

علیرضا ناصری پورگفت : با پیگیری های شورای شهر و شهرداری در کمیسیون ماده۵ استان تهران تراکم ۲۴۰ درصدی درخصوص اراضی چرمسازی سابق و انبار امیر کبیر به تصویب رسید و این اراضی، املاکشان می تواند نسبت به قبل یک طبقه مازاد داشته باشد .

شهردار باقرشهر با لزوم برنامه ریزی در خصوص بافت های قدیمی شهر اظهار داشت : امروز شاهد رعایت اصول شهرسازی در بافت های جدید هستیم  مثلا درشهرک ارغوان با رعایت این اصول هم بناها مستحکم شده و هم در راستای آن رفاه شهروندان و آسایش آنها تامین می شود که این موارد حاصل رعایت اصول شهرسازی است که باید در تمامی شهر اجرا شود .

وی اراضی موجود را از بافت های جدید شهری برشمرد و تصریح کرد : با تصویب این طرح که موجب تشویق شهروندان برای ساخت و ساز در این اراضی می شود ما شاهد افزوده شدن بافت نو به شهر هستیم که در آن اصول شهرسازی رعایت شده و ایمن تر از بافت های موجود است واز طرفی از تراکم جمعیت بافت های فرسوده شهری کاسته می شود و این روال علاوه بر ایجاد شهری نو به ایمنی شهروندان نیز کمک شایانی می کند .

شهردار باقرشهر ضمن ابراز امیدواری خاظرنشان کرد: با ساخت این اراضی معضلات موجود در این محیط ها نیز برطرف خواهند شد .

 

ارسال نظرات