چهره محله های جنوب تهران بهاری می شود
خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از اجرای طرح های فوریتی نگهداشت به مناسبت ورود به سال نو و اجرای طرح های فرش گل در مبادی ورودی و میادین مهم این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۰۵۲۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: به منظور ارتقاء و بهبود کیفیت نگهداشت شهر و رضایتمندی شهروندان، طرح های فوریتی نگهداشت در محله های این منطقه در حال اجراست و تا پیش از شروع سال جدید، سیمای عمومی تمامی 20 محله متناسب با ایام نوروز آماده و زیباسازی می شود.

صفوی با اشاره به اینکه طرح نوروزی نگهداشت در محله های سه ناحیه 4، 5 و 6 انجام شده است و همچنان ادامه دارد، افزود: عوامل اجرایی و نیروهای انسانی این طرح در برنامه زمان بندی شده و به شکل تیمی و همزمان، موضوعات نگهداشتی هر محله را رسیدگی می کنند تا کیفیت خدمات رسانی به شهروندان افزایش یابد.

وی ایجاد روحیه نشاط، شادابی و امید در شهر را از مهمترین پیامدهای مجموعه اقدامات نوروزی مدیریت شهری برشمرد و گفت: شستشو و پاکیزگی المان های شهری، نورپردازی 10 پل عابر پیاده، نصب 5 المان نوروز، کاشت 3 بوستان جدید، طراحی 6700 مترمربع فرش گل در 10 موقعیت مبادی ورودی و میادین مهم از جمله این اقدامات است.

صفوی با اشاره به اینکه همزمان با ایام نوروز شهروندان فرصت بیشتری برای استفاده از فضاهای تفرجگاهی را دارند، افزود: بازپیرایی فضای سبز و کاشت گل های فصلی، نصب 15دستگاه میز شطرنج، تعویض 20 دستگاه بدن سازی، رفع نقص احتمالی از 536 چشمه سرویس بهداشتی و رسیدگی به 180 دستگاه آبگرمکن خورشیدی این مراکز و همچنین تامین روشنایی از جمله فعالیت های مهم در بوستان های شهری است.

 

ارسال نظرات