فرمانده پایگاه راهیان کربلا حوزه مقداد سپاه غدیر تبریز در آئین تجلیل از حجت السلام عادل بایرامی امام جماعت مسجد حضرت علی(ع) مارالان، گفت: روحانیون با اجرای کارهای فرهنگی نقش کلیدی و مهمی در مساجد و جامعه اسلامی دارند.
کد خبر: ۹۰۰۰۵۶۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علی رزاقی افزود: مراکز فرهنگی نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه دارد که مساجد هم به عنوان مکان مذهبی و قابل اعتماد برای مردم می تواند از بهترین این مراکز برای ارائه فعالیت های فرهنگی باشد.
وی با بیان اینکه مسجد حضرت علی(ع) در برگزاری برنامه های فرهنگی فعال است، اظهارداشت: به لطف الهی، جوانان و نوجوانان این محله با شور و حال خاصی در مسجد فعالیت می کنند که این خود جای شکر دارد .
حجت السلام عادل بایرامی نیز در ادامه با اشاره به اهمیت فرهنگ در جامعه گفت: همیشه فرهنگ در جامعه مهم بوده و نقشی تاثیرگذار در ایجاد بسترهای مثبت و منفی داشته است و افرادی که در این زمینه به طور وسیع و عمیق کار کرده‌اند توانسته‌اند اثرات گسترده‌ای در جوامع بر جای بگذارند.
وی اضافه کرد: باید کاری کنیم که فضای مساجد جذاب باشد و جوان‌ها و نوجوانان در آن‌ حضور یابند،متاسفانه گاهی در برخی محلات شاهدیم استقبال شایسته از نماز‌های جماعت نمی‌شود و حضور مردم به خصوص جوانان و نوجوانان به اندازه مطلوب نیست.
در پایان این آیین از زحمات حجت الاسلام بایرامی در سال 96 با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها