خبرهای داغ:
امام جمعه شهر همدان گفت: با وجود این همه کارشکنی توسط دشمنان داخلی و خارج، ایران در تمامی زمینه ها پیشتاز است.
کد خبر: ۹۰۰۰۵۹۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

ایران با وجود همه کارشکنی دشمنان داخلی و خارجی در تمام زمینه‌ها پیشتاز استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان در حسینیه امام خمینی(ره) بیان داشت: هر چند دشمنان با سم پاشی دنبال زیر سوال بردن خدمات انقلاب هستند اما رهبری فرزانه انقلاب، معیت و همراهی پروردگار را وعده‌ای قطعی، اطمینان بخش و نشاط ‌آفرین برای جبهه حق خواندند و فرمودند «ایمان داشته باشید خدا با ما است».

وی اضافه کرد: دشمنان در چهار دهه گذشته، خیانت، جنایت و ظلم های بی شماری علیه ایران انجام دادند اما این کشور هر روز قوی ترو دشمنان ضعیف تر شدند.

امام جمعه همدان اضافه کرد: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سخنران اجلاسیه خبرگان رهبری عنوان کرد که «آمریکا و اروپا عنوان می کنند که چرا ایران موشک دارد، در حالیکه ایران وسایلی برای دفاع از کشور تولید کرده که آنها خبر ندارند».

وی تاکید کرد: با وجود این همه کارشکنی توسط دشمنان داخلی و خارج، ایران در تمامی زمینه ها پیشتاز است.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش به بیان مصادیق فساد از منظر قرآن پرداخت و افزود: ترویج بی حجابی، تخریب و اذیت و آزار مردم فساد است و افرادی که این اعمال را انجام و ترویج می دهند مفسد فی الارض هستند.

وی افزود: دولت های طغیان گر نظیر آل سعود بدترین فسادها را انجام می دهند اما کار خود را دفاع از حقوق بشر، اصلاح و خدمت می پندارند.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: عاملان ترور 17 هزار تن در ایران نیز مدیران این کشور را مفسد و خود را اصلاح گر می‌دانستند بنابراین بدترین عمل خود را نیک می پندارند.

وی گفت: بیش از 230 آیه در قرآن درباره صلاح و فساد بیان شده است که باید به جای روخوانی قرآن در مسایل و نکات نهفته در آن تامل کرد.

محمدی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی جنایتکارترین رژیم جهان است، اضافه کرد: دست پلید این رژیم در شعله ورشدن آتش جنگ در کشورهای عراق، سوریه، یمن، لیبی و میانمار مشهود است.

وی بیان کرد: مروجان فساد در جامعه به طور حتم منزوی و تنها می شوند و آنها آنقدر با هم می جنگند و می کشند تا هیچیک باقی نمی ماند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات