خبرهای داغ:
امام جمعه بستان آباد در خطبه های نمازجمعه این شهرستان از کمبود فضای سبز در این شهرستان انتقاد کرد و خواستار رسیدگی و بهبود این وضعیت نامناسب شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۶۰۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رضا رضوی با بیان اینکه متاسفانه کمبود فضای در کشور از استاندارد های جهانی بالاتر است، افزود: متاسفانه این کمبود در شهرستان بستان آباد کاملا مشهود و نیازمند توجه ویژه مسئولان و همکاری مردم است.
وی از وضعیت بد ورودی های شهر بستان آباد نیز انتقاد کرد و آن را در شان این شهرستان ندانست و خاطرنشان کرد: درست است که برای ساماندهی وضعیت آسفالت در حال حاضر کارهایی انجام می شود، ولی جوابگوی حجم بالای ترافیک بار و مسافر نبوده و روز به روز تخریب ها خیابان ها بیشتر می شود.
حجت الاسلام رضوی با اشاره به اینکه عید نوروز فرصتی برای خانه تکانی ها و دید و بازدید و برگزاری آئین ها و سنت های مخصوص به خود در جامعه است، افزود: تلاش شود به علت قرار گرفتن سالروز وفات امام علی النقی در این عید، حرمت و قداست آن حضرت حفظ شود.
وی بهترین جشن و خوشحالی انسان مومن را در سایه جلب رضایت خداوند دانست و افزود: هر روزی که در آن گناه نباشد برای مسلمان عید است.
حجت الاسلام رضوی گفت: شادی ها باید در جامعه اسلامی دارای عقبه عقلانی و ارزشی باشد تا موجب پایه ریزی فرهنگ های غلط در جامعه نباشد.

ارسال نظرات