خبرهای داغ:
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد

اعزام گروه‌های تبلیغی ویژه ایام عید نوروز به استان‌های سیاحتی و زیارتی

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام گروه‌های تبلیغی ویژه ایام عید نوروز به استان‌های سیاحتی و زیارتی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۰۶۳۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
اعزام گروه‌های تبلیغی ویژه ایام عید نوروز به استان‌های سیاحتی و زیارتی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام یحیی کمال با اشاره به اعزام مبلغان در ایام نوروز اظهار کرد: اعزام‌های این ایام محدود به دو بخش استان‌های زائر پذیر و زیارتی و استان‌های سیاحتی و مسافرتی است.

وی خاطرنشان کرد: وجه تمایز اعزام نوروز با دیگر اعزام‌ها این است که اعزام‌ها به کل کشور و همه مناطق نیست و تنها به استان‌های مسافرپذیر اعزام انجام می‌شود که شامل شهر‌های همدان، اصفهان، مشهد، شیراز، تهران و... است.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه ثبت‌نام مبلغان از ۱۲ تا ۲۰ اسفند امسال انجام شده است گفت: از ابتدای نوروز تا ۱۴ فروردین گروه‌های تبلیغی در مناطق حضور پیدا می‌کنند و برنامه‌هایی در قالب سخنرانی، کلاسداری، نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، حلقه معرفت، تبلیغ چهره به چهره، پاسخ به شبهات و مشاوره برای مخاطبان اجرا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه سبک و الگوی زندگی اسلامی از جمله مباحث مبلغان است و همچنین ایجاد روح امید و نشاط بین مخاطبان، وحدت و اتحاد و بیان احکام اسلامی به جامعه به طور مطلوب انجام می‌شود.

کمال با بیان اینکه بیش از ۱۹ گروه تبلیغی برای ایام نوروز درخواست اعزام داشتند گفت: این گروه‌ها دارای مهارت‌های لازم برگزاری برنامه‌های خاص نوروزی و مشاوره هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار