خبرهای داغ:
سرپرست مجتمع فرهنگی نور از آمادگی مجتمع فرهنگی نور برای برگزاری طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در منطقه نیروگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۰۶۴۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
آمادگی مجتمع فرهنگی نور برای برگزاری طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام حسینعلی اکبری‌نیا با اشاره به آمادگی مجتمع فرهنگی نور برای برگزاری طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در منطقه نیروگاه اظهار کرد: به همین منظور نخستین محله سلامت با شعار نشاط اجتماعی در این مجموعه اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دغدغه‌های رهبری در بعد آسیب‌های اجتماعی بخشی از این فعالیت‌ها به صورت مجموعه نمایشگاهی، کارگاهی و نشست‌های آموزشی برگزار می‌شود.

سرپرست مجتمع فرهنگی نور قم با بیان اینکه منطقه نیروگاه به دلیل بافت و تراکم جمعیت یکی از مناطق مهم در استان قم است گفت: آسیب‌های اجتماعی در این منطقه وجود دارد که برای کاهش آن‌ها به عزم همگانی نیاز است و از طرفی رهبر معظم انقلاب در سفر پربرکتشان به استان قم به مسؤولان استان تاکید کردند که برای برطرف کردن مشکلات این منطقه فکر اساسی شود.

وی عنوان کرد: مجتمع فرهنگی نور با داشتن امکانات سخت و نرم‌افزاری یکی از بزرگترین مجتمع‌های نیروگاه است که روزانه هزاران نفر از امکانات فرهنگی، هنری، کتابخانه‌ای، ورزشی و مشاوره آن استفاده می‌کنند.

اکبری‌نیا خاطرنشان کرد: وجود محوطه باز و کلاس‌های آموزشی برای برگزاری کارگاه‌ها و طرح‌های مختلف از ویژگی‌های مجتمع است و همچنین این مجتمع فرهنگی با اجرای برنامه‌های متنوع کاربردی توانسته اعتماد خانواده‌های منطقه نیروگاه را جلب کند.

وی با اشاره به خدمات و تسهیلات متنوع فرهنگی به مردم در سال ۹۶ گفت: در بخش آموزش خانواده همایش‌های سبک زندگی اسلامی با حضور اساتید مجرب کشور برگزار شد که استقبال خوبی از این برنامه‌ها به عمل آمد.

سرپرست مجتمع فرهنگی نور قم عنوان کرد: برگزاری مراسم‌های مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی در تالار هنر و نمازخانه یکی دیگر از فعالیت‌های این مجموعه در سال جاری است و همچنین دوره‌های مختلف آموزشی در زمینه‌های قرآنی، علمی و هنری برگزار شده است.

وی یادآور شد: کتابخانه این مجموعه در دو بخش خواهران و برادران مورد استقبال نوجوانان، جوانان، کودکان، دانشجویان و خانواده‌ها بوده است.

اکبری‌نیا با اشاره به واحد تربیت بدنی مجتمع گفت: این واحد در دو بخش خواهران و برادران در رشته‌های مختلف ورزشی، شناسایی استعداد‌های ورزشی و معرفی به جامعه ورزشی کشور نقش داشته که نتیجه آن کسب مقامات قهرمانی مختلف در عرصه بین‌المللی، کشوری و استانی است.

وی خاطرنشان کرد: سالن آمفی تئاتر یکی دیگر از بخش‌های این مجموعه است که ارگان‌ها و گروه‌های مختلف از استان و کشور با موضوعات متنوع فرهنگی در بخش برنامه اجرا می‌کنند.

سرپرست مجتمع فرهنگی نور قم عنوان کرد: واحد مهد و پیش دبستانی از دیگر بخش‌ها است که برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی را با هدف پرورش استعداد‌هایی در راستای دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی برگزار می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها