استاندار لرستان گفت: کار ارزشمند از نوع کار خوب به لحاظ جنس و نوع کار، ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای در شهرستان دورود است.
کد خبر: ۹۰۰۰۶۴۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی در حاشیه بازدید از شهرستان دورود در جمع خبرنگاران در رابطه چهار کارخانه مهم قدیمی و بخشی جدید ایجادشده مربوط به شرکت‌های سرمایه‌گذاری بومی غیردولتی در کارخانه سیمان دورود، بیان کرد: کارخانه فارسیت، بهراد، چدن و فولاد و فاز ۴ سیمان دورود کارخانه‌ای هستند که دچار مشکل شده که با پیگیری و کمک مالکان به دنبال فعال کردن صنایع هستیم.
وی افزود: طرح فاز چهار کارخانه سیمان دورود در حال پیگیری است، افزود: لوله‌گذاری بهراد فعال‌شده مشکلات تا حدودی حل‌شده که ۲ طرح دیگر برنامه علمیاتی مشخص نیست، جزء منابعی بوده که در شهر وجود دارد و در دستور کار است.
خادمی تصریح کرد: از محل طرح توسعه در حوزه بهداشتی شهرستان دورود اورژانس خوبی طراحی، بخش زنان، بخش ICU ایجادشده و در کنار آن بیمارستان جدید کلنگ زنی خواهد شد، جزء فعالیت‌های دولت در این شهرستان است.
استاندار لرستان گفت: بخش‌های طرح تحول نظام سلامت امروز بازدید شد که بیش از ۱۰ تا ۱۲ میلیارد هزینه شده و در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: پروژه مهم دیگر این شهرستان، کمربندی دورود است که تا حدودی کار انجام‌شده پیشرفت پروژه کند است، تصمیماتی اتخاذشده که طبق برنامه زمان‌بندی بتوانیم با پیمانکار توافق کرده و در آینده نزدیک بخش زیادی را به بهره‌برداری برسانیم و این پروژه را شروع کنیم.
خادمی گفت: کار ارزشمند از نوع کار خوب به لحاظ جنس و نوع کار، ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای در شهرستان دورود است.
وی افزود: مانند شهرک کشاورزی کشور خوشبختانه عملیات اجرایی این شهرک شروع و به‌طور رسمی کلنگ زنی خواهد شد و نزدیک به ۵۰ هکتار زیر کشت گلخانه خواهد رفت که در آینده زیرساخت تکمیل و به فارغ‌التحصیلان منطقه تحویل می‌دهیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات