خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان:

مردم هندیجان آماده استقبال از مسافران نوروزی وکاروان های راهیان نور

امام جمعه هندیجان گفت :مردم شهرستان هندیجان همانند سال های گذشته باتمام ظرفیت های موجود آماده استقبال از مسافران نوروزی وکاروان های راهیان نور در ایام تعطیلات نوروزی هستند و همچنین ازتلاش جمعیت هلال احمر هندیجان در انجام برنامه خون گیری از مردم شهرستان تقدیر وتشکر می شود و امیدوارم با حمایت سایر دستگاه ها برنامه هفتگی اهداء خون در هندیجان راه اندازی بشود.
کد خبر: ۹۰۰۰۷۰۹
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،حجت الاسلام والمسلمین احمدساری اصل امام جمعه هندیجان در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی مسجدجامع شهرستان اظهارکرد:
درسال آینده با تمام امکانات فرهنگی ومذهبی به استقبال سه رویداد مهم ماه رجب ،شعبان وپرخیر وبرکت  رمضان می رویم که ماه رمضان از ماههای استجابت دعا و بر سر سفر کرامت خداوند می نشینیم که بایستی قدر این لحظات را بدانیم.
 
وی افزود:اعضای خبرگان رهبری ظرفیت دو روز گذشته با مقام معظم رهبری دیدار داشتند که حضرت آقا سفارشات رهنمودهای مهمی ایراد فرمودند.
 
وی بابیان هوشیاری در مقابل فرقه منحرف ووابسته به بیگانگان گفت:یک فرقه تحت شعار امام حسین (ع)منتصب به شیراز ی ها از اول انقلاب تاکنون کارشان شده تفرقه وفتنه بین مسلمانان جهان با راه اندازی ۱۸شبکه خارج از کشور زیر چتر انگلیس دست به دشمنی با اسلام زده اندوبانیرنگ موجب تفرقه افکنی شده اند که بایستی همه هوشیار و مواظب این گونه تحرکات از این فرقه منحرف باشند.
 
 
ساری اصل  امام جمعه هندیجان عنوان کرد:هندیجان ظرفیت های خوبی دارد واکنون که یک سال گذشته مشکلات معیشتی مردم همچنان وجوددارد موضوع ته لنجی مقطعی هست ومردم بایستی رشد اقتصادی ومعیشت خود را لمس نمایند. 
 
وی بااشاره به سرکشی به فامیل ودوستان در سال جدید بیان کرد:با آغاز سال نو سرکشی از همسایه،فامیل ودوستان را فراموشم نکنیم چرا که یکی از سنت های حسنه سفارش شده خداوند متعال،پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع)وبزرگان دینی ما است .
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار