خبرهای داغ:
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: طرح نظارت بهداشتی این مجموعه به مراکز تولید، توزیع و عرضه محصولات و فرآورده های دامی آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۷۲۸
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، میرحسین بهداد، مدت زمان اجرای این طرح را 20 روز اعلام و اظهار کرد: طرح نظارتی از امروز 25 اسفند ماه آغاز و تا 14 فروردین ماه سال جدید ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در این طرح روزانه ​130 کارشناس دامپزشکی در قالب 67 تیم بازرسی در سطح استان جهت تامین بهداشتی و سالم فرآورده‌های خام دامی، بر عرضه فرآورده‌های خام دامی در ایام نوروز نظارت خواهند داشت.
بهداد با اشاره به انجام بیش از 32 هزار مورد بازرسی بهداشتی در طرح نوروزی سال گذشته، گفت: بر همین اساس بیش از 92 تن انواع فرآورده‌های خام دامی فاسد، تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف کشف، ضبط و معدوم‌سازی شد.
وی ادامه داد: در جریان طرح نظارتی و بازرسی سال گذشته، تعداد 63 پرونده متخلفین بهداشتی به تعزیرات و 25 پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
بهداد یادآور شد: با توجه به نظارت های مستمر و دقیق بارزسان اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، مردم عزیز و مسافران گرامی با خیال آسوده و آرامش خاطر فرآورده‌های خام مورد نیاز خود را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی آذربایجان شرقی که فرآورده عرضه شده در آن مرکز تحت نظارت های بهداشتی دامپزشکی تولید و توزیع شده باشد، تهیه نمایند.

ارسال نظرات