فرمانده سپاه ناجیه میبد در نشست شورای حوزه خدیجه الکبری و مسئواین پایگاه ها‌ی تحت نظارت این حوزه بر داشتن خلاقیت و ابتکار در انجام کار‌ها تاکید نمود.
کد خبر: ۹۰۰۰۷۴۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، سرگرد مصطفی بهشتی فرمانده سپاه ناحیه میبد در این نشست، آمیخته شدن هنر، ابتکار و خلاقیت با کار‌ها به خصوص کار‌های مهندسی، رزمی، فرهنگی و... را عاملی جهت شکوفا شدن سپاه و بسیج عنوان نمود.

وی با بیان اینکه ما اول باید بسیجی باشیم بعد سپاهی، افزود: به نظر می‌رسد که باید طرح‌های صالحین مورد آسیب شناسی قرار گیرند و از یک جانشینی و گذاشتن بحث‌ها به صورتی که رایج است، جلوگیری شود.

فرمانده سپاه ناحیه میبد با اشاره به فعالیت‌هایی که در دستور کار است، خاطر نشان نمود: با ابتکار و خلاقیت بسیاری از کار‌ها را می‌توان انجام داد.

وی از مجموعه بسیج خواست عزم خود را جزم نموده و با قاطعیت پای کار خود ایستادن، در متن جامعه وارد شوند و منشا اتفاقاتی شوند که اگر همراه با زحمت است باقیات الصالحاتی است که برایشان می‌ماند.

گفتنی است، این نشست پایانی سال حوزه مقاومت بسیج خدیجه الکبری میبد برای تقدیر از اعضای شورای این حوزه و مسئواین پایگاه ها‌ی تحت نظارتش، برگزار شده بود.
ارسال نظرات