سید ساجد یعقوبی
به همت خانه نخبگان علمی بسیج تحقق یافت؛
به همت خانه نخبگان علمی بسیج استان اردبیل سه سند راهبردی در حوزه مدیریت نوین شهری و بامحوریت‌های توسعه متناسب و متوازن شهری، بررسی آموزش و پرورش و وضعیت صنعت استان تدوین شد تا به مسوولین اجرایی جهت پیشرفت و توسعه استان ارائه شود.
کد خبر: ۹۰۰۰۷۶۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶

۳ سند راهبردی استان اردبیل تدوین شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مسوول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خانه نخبگان متشكل از صاحبنظران و متخصصين در گرايش هاي مختلف است و اعضاي هيئت علمي و دستگاههاي دولتي فارغ از گرايش هاي سياسي در راستاي توسعه و پيشرفت استان تلاش مي كنند و هدف اصلي اين مجموعه توليد فكر و ارائه راهكار است.

فاضل احدی گفت: خانه نخبگان به عنوان هيئت انديشه ورزي و بازوی کمکی نهادها و ادارات عمل می کند و ابتدا مشکلات مهم استان را احصا کرده و سپس با اولویت بندی موضوعات، جلسات را به صورت هدفمند در راستای بررسی یک موضوع مشخص در ابعاد مختلف برگزار می کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه خانه نخبگان به خوبی در میان نهادها شناخته شده است و جلسات مهمی با مسوولینی از جمله استاندار اردبیل، نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه استان اردبیل، فرماندهان ارشد نیروی دریایی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان و مدیر کل آموزش و پرورش برگزار کرده است و مسوولین اجرایی از این جلسات استقبال خوبی داشته اند.

احدی اذعان داشت: در سال جاری مدیریت شهری در خانه نخبگان به عنوان موضوع جلسات انتخاب شد و این موضوع با برگزاری جلسات متعدد در سه محوریت توسعه متناسب و متوازن شهری، بررسی آموزش و پرورش در استان اردبیل و وضعیت صنعت به صورت دقیق بررسی شده و در نهایت اسناد راهبردی تدوین شد.

مسوول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان با تاكيد بر اينكه بهره مندي از تفكر نخبگان عامل پيشرفت جامعه است، خاطر نشان كرد: در خانه نخبگان موضوعات روز مورد بررسی قرار می گیرد، چنانچه در ابتدای سال که موضوع انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از مباحث روز مطرح بود، چند جلسه خانه نخبگان به بررسی و تحلیل این موضوع اختصاص یافت.

ارسال نظرات