امام جمعه آبدانان با اشاره به 25 و 26 اسفندماه سالروز بمباران شیمیایی حلبچه و بمباران هوایی آبدانان، گفت: این بمباران ها نشان از مظلومیت ملت ایران و خباثت دشمن بود.
کد خبر: ۹۰۰۰۷۹۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام  "حسین حاجیلری" امام جمعه آبدانان در خطبه های نماز، ضمن تبریک عید نوروز،اظهار داشت: عید نوروز فرصتی مناسب برای صله ارحام و سرکشی از بزرگان و والدین است.

وی در ادامه با اشاره به 25 و 26 اسفندماه سالروز بمباران شیمیایی حلبچه و بمباران هوایی آبدانان، افزود: این بمباران ها نشان از مظلومیت ملت ایران و خباثت دشمن بود.

امام جمعه آبدانان همچنین با بیان اینکه اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور، یکی از مهم ترین اقدام های فرهنگی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است، افزود: کاروان های راهیان نور با مشاهده این مجاهدت ها در نقاط مختلف کشور در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن آماده تر خواهند شد.

امام جمعه آبدانان با اشاره به آغاز ماه با فضیلت رجب، تصریح کرد: ماه رجب پس از ماه رمضان، ماهی پر خیر و برکت و افضل ماه هاست.

خطیب جمعه آبدانان با اشاره به سالروز ملی شدن صنعت نفت در سال 1329، گفت: با ملی شدن صنعت نفت اراده ملت غالب شد و این اراده ملت اگر در جایی باشد اما پیگیری امور توسط مسوولین نباشد، همانند دوران دکتر مصدق کار به خطا می رود.

وی با اشاره به رحلت آیت الله شاه آبادی و تسلیت مقام معظم رهبری در این خصوص گفت: ایستادگی در مقابل توطئه های مختلف و حمابت از امام و رهبری، یکی از نشانه های این عالم ربانی بود.

وی در پایان با بیان کارهای خباثت گونه حامیان کسی که لقب آیت الله را به یدک می کشد، گفت: توهین به ارزش های انقلاب، پرچم مقدس جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام توهینی آشکار و غیر قابل بخشش است و عمده ترین کار این فرقه ضاله، فاصله انداختن بین شیعه و سنی و شکاف بین اتحاد مسلمانان بخصوص در ایام محرم با رواج کارهایی همچون قمه زنی است.

 

ارسال نظرات