با حضور بیش از ۱۱۰۰ دانش آموز صورت گرفت؛

برگزاری سی و ششمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان در خلیل آباد

سی و ششمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان شهرستان خلیل آباد در رشته‌های هنر‌های آوایی و نمایشی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۷۹۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسن صداقتی در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان شهرستان خلیل آباد که پیش از ظهر امروز در کانون سلمان برگزار شد اظهار داشت: این مسابقات به مدت چهار روز با حضور بیش از ۷۰ گروه در رشته‌های نمایش صحنه ای، نمایش عروسکی، نمایش نامه خوانی، نقالی، نمایش زنگ تفریح و سرود کلاسیک، سرود تلفیقی، سرود محلی، تک نوازی، تک خوانی و هم نوازی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مرحله شهرستانی این مسابقات بیش از هزار و ۱۰۰ دانش آموز دختر و پسر حضور داشتند، خاطرنشان کرد: برگزیدگان این مسابقات جهت حضور در مرحله نهایی مسابقات فرهنگی هنری استان خراسان رضوی اعزام خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور دانش آموزان در مسابقات فرهنگی و هنری شهرستان، تصریح کرد: ایجاد روحیه شور و نشاط و بهره گیری از مضامین و محتوای غنی و اسلامی در تولید آثار باید به وضوح مشخص باشد.

وی با تأکید بر اینکه مسابقات فرهنگی و هنری به عنوان یکی از فعالیت‌های تربیتی مطرح است، اذعان کرد: این مسابقات باعث کشف، رشد، شکوفایی استعداد‌ها و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در خصوص فرهنگ و هنر ملی و اسلامی می‌شود.

صداقتی با بیان اینکه ستاد برنامه ریزی و اجرایی مسابقات فرهنگی هنری شهرستان خلیل آباد در جهت ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم دانش آموزان حداکثر تلاش خود را انجام دادند، عنوان کرد: امیدواریم برگزیدگان مسابقات، نماینده‌های شایسته‌ای در مرحله استانی باشند.

وی در پایان با اشاره به اینکه این مسابقات می‌تواند گامی مؤثر در جهت تحقق اهداف تربیتی فرهنگی و همچنین مهارت آموزی دانش آموزان باشد، خاطرنشان کرد: سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری در قالب المپیاد فرهنگی، هنری درون مدرسه‌ای در شهرستان خلیل آباد برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار