امام جمعه شهرستان سیروان با بیان اینکه امنیت و آرامش بهاری، مرهون خون پاک شهداء است، گفت: خدمت به خانواده شهداء یک توفیق الهی است.
کد خبر: ۹۰۰۰۸۰۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، امام جمعه سیروان، فرمانده انتظامی و مدیر بنیاد شهید شهرستان صبح امروز به عیادت و دلجویی از خانواده شهدا رفتند. 

حجت الاسلام و المسلمین" سید مصطفی موسوی" در دیدار با خانواده شهید شمشیری اظهار داشت: خانواده شهدا به عنوان پشتوانه هاي انقلاب اسلامي هستند و امنيت ما مرهون ايستادگي و استواري خانواده هاي معظم شهداء است كه با بركت خون عزيزان خود توانسته ايد درخت تنومند انقلاب اسلامي را آبياري كنيد.

وي افزود: شهداء خالصانه با روح بلند و معنوی خود با خدا معامله کردند و از تعلق مادی دنیا رهایی جستند و در بارگاه حضرت حق زنده هستند و ارتزاق می کنند.

موسوی در ادامه به نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت اشاره و بیان داشت: نیروی انتظامی مجاهدین فی سبیل الله هستند که امنیت و آرامش بهاری از برکت خون پاک شهدای این نیروی مجاهد و خستگی ناپذیر است.

در این دیدار سرهنگ" بهروز آزادی" فرمانده انتظامی شهرستان سیروان نیز گفت: پیشرفت و شکوفایی انقلاب اسلامی، ثمره خون پاک جوانان غیور و دلیری است که با رشادت و ایثار خود امنیت و آرامش را به ارمغان آوردند، و امروز همه ما مدیون رشادتها و خون پاک این عزیزان هستیم و تکریم خانواده معظم و معزز شهداء و جانبازان عزيز را باید در سرلوحه امورات قرار دهیم .

آزادی تصریح کرد: بر خود افتخار میکنیم که در امتداد راه شهداي عزيز هستیم و در این راه با بصیرت و پیروی از ولایت فقیه و امام خامنه ای(مدظله) عزیز توانستیم موفق باشیم .

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان در پایان گفت: کشور ما ایران در خاورمیانه که کانون نا آرامی های جهان است مأمن امنیت و آرامش است و نقش کلیدی و تعیین کننده در معادلات جهانی دارد که این مهم از برکت هدایت های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و خون پاک شهداست.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار