فرمانده سپاه بیجار:

کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان بهترین فرصت برای تببین جایگاه شهدا است

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در سال ۹۷، گفت: این برنامه بهترین فرصت برای تبیین جایگاه شهدا است.
کد خبر: ۹۰۰۰۸۱۹
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی در یادواره کوی شهدای فاطمیه که با حضور مردم و مسئولان در مزار شهدای این شهر برگزار شد اظهار داشت: امنیت انقلاب اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است.

وی گفت: تکریم خانواده‌های شهدا باید در اولویت امور قرار گیرد، چرا که اگر از خودگذشتگی خانواده‌های شهدا نبود اکنون ایران اسلامی به معنای کنونی وجود نداشت.

فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر الگو گیری از زندگی شهدا، افزود: ادامه راه شهدا و ایثارگران باید در راس امور قرار گیرد چرا که عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی را مدیون خون مطهر شهیدان هستیم.

شعبانی تصریح کرد: ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی برای نسل جوان امروز تضمین کننده آینده مملکت خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در سال ۹۷، عنوان کرد: برگزاری این کنگره نقطه عطفی در تاریخ استان کردستان است.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه شهدای استان کردستان در عین مظلومیت به شهدات رسیده اند، اظهار داشت: این برنامه بهترین فرصت برای تبیین جایگاه شهدای استان کردستان است.

شعبانی برگزاری یادواره شهدا را بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نام برد و اعلام داشت: ادامه راه شهدا و ایثارگران باید در راس امور قرار گیرد چرا که عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی را مدیون خون مطهر شهیدان هستیم.

وی بیان داشت: نیازمند این هستیم که در شهرستان بیجار با مدیریت فرمانداری و دبیری سپاه بتوانیم اجلاسیه خوبی را در ۶ ماهه اول سال ۹۷ در خصوص کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در راستای معرفی شهدای بیجار گروس داشته باشیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات