خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار گفت: راهیان نور یک فرصت استثنایی برای انتقال تمام ارزش‌های دفاع مقدس برای  ملت بزرگ ایران و به ویژه نسل جوان است.
کد خبر: ۹۰۰۰۸۲۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

راهیان نور یک انقلاب فرهنگی عظیم برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدسسرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: اردوهای راهیان نور خدمت  بسیار ارزشمندی است تا بخش بسیار کوچکی از رشادت‌های فرزندان این آب و خاک در جریان هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان قسم خورده  نمایش داده شود.

وی افزود: راهیان نور یک فرصت استثنایی برای انتقال تمام ارزش‌های دفاع مقدس برای  ملت بزرگ ایران و به ویژه نسل جوان است.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار با اشاره به اینکه راهیان نور یک دانشگاه بزرگ فرهنگی است، گفت: روحیه ایثار، معنویت و فرهنگ عاشورایی و شهادت طلبی رزمندگان در دفاع مقدس یک دانشگاه بزرگ است و این فرهنگ عاشورایی امروز باید به دانش‌آموزان به ویژه نسل جوان و نوجوان منتقل شود.

وی اظهار داشت: دشمنان امروز با هجمه‌های فراوان با رویکرد جنگ نرم در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند و راهیان نور مهمترین پاتک برای خنثی کردن این جنگ نرم دشمن است.

مختاری در ادامه به مقام و منزلت شهداء اشاره کرد و ابراز داشت: توشه‌ای که ما از راهیان نور می‌گیریم  همان الگوهای شهدا است و شهدا الگوهایی هستند که آرمان‌ها های متعالی را نشان دادند.  

وی در ادامه به روحیه انقلابی‌گری رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اگر نبود روحیه انقلابی‌گری رزمندگان در دفاع مقدس هیچ عزتی امروز ما نداشتیم و راهیان نور این فرصت را برای مردم و جوانان و مسئولین  فراهم می‌کند که با روحیه انقلابی مسیر شهداء را ادامه دهند.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار افزود: سرزمین دفاع مقدس همه پاک و مقدس است و وجب به وجب خاک آن معطر به خون هزارن شهید است بنابراین باید ارزش این جایگاه را دانست و بعد از بازگشت از این سفر معنوی، نگرش و دید ما نسبت به جبهه و جنگ تغییر کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات