با ارائه تسهیلات پنج ‌تا ده میلیون تومانی طرح فرش‌بافی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به‌منظور درآمدزایی برای جامعه هدف این نهاد و با استفاده از منابع داخلی کمیته امداد و منابع بانکی ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۰۸۲۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه دوهزار و 267طرح اشتغال در استان زنجان برای جامعه هدف این نهاد ایجادشده است، گفت: طرح اشتغال فرش‌بافی از طرح‌های زودبازده با بهره‌وری مناسب بوده و تلاش می‌کنیم با توسعه این طرح زمینه درآمدزایی خانوارهای مددجویی تحت حمایت این نهاد را فراهم کنیم.

هدایت صفری افزود: با ارائه تسهیلات پنج ‌تا ده میلیون تومانی طرح فرش‌بافی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به‌منظور درآمدزایی برای جامعه هدف این نهاد و با استفاده از منابع داخلی کمیته امداد و منابع بانکی ایجاد می‌شود.

وی اظهار داشت: با فعالیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در طرح اشتغال فرش‌بافی در این استان از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و 179 تخته فرش، گلیم و تابلو فرش توسط جامعه هدف این نهاد بافته‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون درمجموع چهار هزار و 691 مترمربع فرش، گلیم و تابلو فرش در قالب طرح‌های اشتغال فرش‌بافی توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بافته‌شده است، گفت: فرش بافته‌شده در 11ماهه امسال نسبت به سال95از رشد  33 درصد ی برخوردار بوده است .

صفری بابیان اینکه بازاریابی برای فروش محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در طرح فرش‌بافی از اقدامات مهم این نهاد است، افزود: محصولات تولیدی طرح‌های فرش‌بافی ازجمله فرش، گلیم و تابلو فرش از ابتدای امسال تاکنون بیش از چهار میلیارد تومان به فروش رسیده است.  

 

ارسال نظرات