خبرهای داغ:
امام جمعه درمیان با تاکید بر اینکه اولویت اول این شهرستان آب شرب است گفت: آب و فاضلاب روستایی در این زمینه دست تنهاست زیرا آب مانند جاده نیست و نمی توان مردم را چندماه منتظر گذاشت.
کد خبر: ۹۰۰۰۸۴۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا حسینی امام جمعه درمیان در دیدار سردار رجب زاده فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) و حجت الاسلام توکلی دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ اظهارداشت: با توجه به اینکه برخی بخش ها و روستاها فاصله بیش از 40 کیلومتر تا محل نماز جمعه دارند؛ امروز راندمان حضور مردم بخش مرکزی درمیان در نماز جمعه نسبت به جمعیتشان در استان مقام اول را دارد.

وی ضمن تشکر از حضور اعضای قرارگاه شهید ناصری در منطقه اسدیه عنوان کرد: امروز با حضور سربازان گمنام امام زمان(عج) در منطقه خیال ما راحت شده است.

 وی با ذکر مثالی خاطرنشان کرد: از نظر مولفه تقریب و وحدت نمونه کار این است که اعضای شورای شهر اعلام کردند هرکس توانمندی شهرداری دارند اعلام کنند.

امام جمعه درمیان افزود: با وجود اینکه اعضای شورای شهر بیشتر اهل تسنن بودند اما آقای عابدینی که اهل تشییع هستند را به عنوان شهردار انتخاب کردند و این نشاندهنده اعتماد به وجود آمده است.

 وی ادامه داد: الفت جایگاه رفیعی در مناسبات دینی ما دارد و حتی از وجوهات شرعی مجاز هستیم برای تألیف قلوب هزینه و الفت ایجاد کنیم.

خدمت جلب اعتماد به دنبال دارد

حسینی با بیان اینکه تجربه در این منطقه نشان داده است که مثل سیستان و بلوچستان خدمت سبب جلب اعتماد می شود و الفت، عرق میهنی و تعصب برای نظام در بین مردم ایجاد می کند افزود: لباس سپاه و بسیج باید همین رویکرد را حتی بیشتر از این داشته باشد و کاری کند هر سنی و هر شیعه در مرز یا در هرجایی، چه حقوق بگیرد چه نگیرد؛ نیروی بسیج باشد و محبت ها او را پای نظام بیاورد.

وی یادآور شد: نظر به تحرکاتی که داعش در افغانستان دارد قابل پیش بینی بود که داعش به سمت اندونزی و افغانستان روی آورد.

امام جمعه درمیان عنوان داشت: در بحث آبخیزداری در درمیان آب با سد رزه مهار شده که آب از منطقه بیرون نشود اما در طبسین متاسفانه آب مهار نمی شود و موضوعات مشکل زا و اختلاف افکن در نتیجه محرومیت ها و خشکسالی ها است.

وی  با بیان اینکه گاهی آب و فاضلاب روستایی پاسخگوی نیاز مردم شهرستان نیست گفت: برای آبرسانی آب شرب باید کاری کرد و اگر می توانید در این زمینه  ورود پیدا کنید. امروز 57 روستا با تانکر آبرسانی می شود که برخی از مردم گلایه مندند.

حسینی با تاکید بر اینکه اولویت اول این شهرستان آب شرب است افزود: آب و فاضلاب روستایی در این زمینه دست تنهاست زیرا آب مانند جاده نیست و نمی توان مردم را  چندماه منتظر گذاشت.

وی بیان داشت: اتحاد و همکاری بین تمام مسئولین در شهرستان وجود دارد و امروز موضوع اختلاف بین سنی و شیعه نداریم.

امام جمعه درمیان خطاب به فرمانده قرارگاه شهید ناصری گفت: امیدواریم نگاه برادرانه و تقریبی که نگاه اسلام ناب است ادامه پیدا کند. و در این زمینه به کمک شما نیازمندیم.

همکاری، همدلی و همفکری سدی در برابر توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام توکلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) استان در این دیدار اظهارداشت: سنگر نماز جمعه سنگری معنوی و مهم است.

وی ضمن تشکر از همکاری امام جمعه اسدیه با مجموعه تیپ مردم پایه سپاه استان و قرارگاه شهید ناصری عنوان داشت: نقش ائمه جمعه در شهرستان بسیار مهم و راهگشا است و امام جمعه چراغ راهنمای مردم در شهرستان است.

توکلی متذکر شد: با وجود حساسیت ایام و اینکه نظام ایران اسلامی سرآمد نظام های دنیاست چون تلاش، حرکت و مسیر ما راه ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت است.

وی عنوان داشت: همه ما سرباز امام زمان(عج) هستیم و برای اینکه بتوانیم خدمت سربازی خود را در رکاب ولی امر مسلمین و در رکاب امام زمان انجام دهیم مستلزم همکاری، همدلی و همفکری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه استان افزود: با توجه به حساسیت شهر اسدیه و حضور برادران تشیع و تسنن در کنار یکدیگر و اینکه دشمن امروز به دنبال ایجاد تفرقه است و به دنبال جذب نیروهایی است که بتواند ضرباتی را به نظام اسلامی وارد کند؛ نیاز به همکاری و همفکری بیشتر احساس می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها