پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان موفق شدند پسر بچه 16 ساله ای که 11 روز در اسارت گروگان گیران بود را در زاهدان آزاد کنند
کد خبر: ۹۰۰۰۸۴۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، با توجه به فرامین فرمانده معظم کل قوا مبنی بر فعال سازی گشت‌های محله محور بسیج، به منظور تحقق این امر و ارتقای سطح امنیت، گشت‌های محله محور بسیج در تمامی شهرستان‌های سیستان و بلوچستان فعال شد که آثار و برکات بسیاری داشت.

این گزارش می‌افزاید: در همین راستا و در واپسین روز‌های اسفند، گشت‌های محله محور بسیج در شهرستان زاهدان با پایش و رصد اطلاعاتی خود به خانه‌ای در یکی از نقاط حاشیه‌ای شهر مشکوک و آن مکان را تحت نظارت شبانه روزی خود قرار دادند.

پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که پسر بچه‌ای به نام 'نوید. ب' در این خانه با دست و پا‌های به زنجیر کشیده به اسارت گرفته شده است که پس از هماهنگی با مقام قضایی، پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در عملیاتی ضربتی و شبانه ضمن ورود به منزل و دستگیری ۲ گروگان گیر، پسر بچه ۱۶ ساله را پس از ۱۱ روز اسارت در صحت و سلامت کامل به آغوش گرم خانواده بازگرداندند.

این گروگان پس از آزادی و بازگشت به کانون گرم خانواده خود در جمع پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه اعلام کرد که در تمام مدت ۱۱ روز اسارت خود دست و پاهایش با زنجیر بسته شده بود و تنها تغذیه او آب و بیسکوئیت خشک بوده و در شرایط بدی به سر می‌برده است.
پدر این پسر بچه نیز ضمن قدردانی از سازمان اطلاعات سپاه سلمان در استان سیستان وبلوچستان گفت: گروگان گیران برای آزادی فرزندم تقاضای ۲۰۰ میلیون تومان پول کرده بودند که خوشبختانه بدون پرداخت یک ریال، فرزندم به کانون خانواده بازگشت و این آزادی را عیدی فراموش نشدنی سازمان اطلاعات سپاه به خانواده و شهروندان استان می‌دانم.

بر پایه این گزارش، گشت‌های محله محور بسیج در مدت زمان کوتاه فعالیت خود موفق شدند بسیاری از مراکز دپوی مواد مخدر، اماکن فساد و خانه‌های تیمی فحشا، محل‌های خرید و فروش سلاح گرم و ... را کشف و جمع آوری کنند.
سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از عموم مردم اعلام می‌کند شماره تلفن ۱۱۴ ستاد خبری سپاه به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در سراسر استان است.
ارسال نظرات