افتتاح مسیر‌های جدید:

ترافیک جاده هراز روان‌تر شد

بیش از ۸ کیلومتر از مسیر‌های جدید تعریض و چهارخطه شده جاده هراز امروز با حضور آخوندی وزیر راه وشهرسازی افتتاح و زیر بار ترافیک رفت.
کد خبر: ۹۰۰۰۸۵۸
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل راه وشهرسازی مازندران درباره طرح های آماده افتتاح جاده هراز افزود، یکی از این قطعه ها، در محدوده "کلرد به چلاو" به طول دو ونیم کیلومتر حدفاصل کیلومتر 24 جاده هراز در مسیر تهران به آمل است که یک پل 25 متری نیز برای تعریض ساخته شده است.

بهادری افزود: محدوده "سیاه بیشه تا لهاش" واقع در کیلومتر 35 جاده هراز به طول حدود سه ونیم کیلومتر به همراه یک تونل به طول 1100 متر و یک پل به طول 30 متر در مسیر تهران به آمل اجرا شده است.

مدیرکل راه وشهرسازی مازندران در ادامه گفت: در محدود بایجان "در کیلومتر حدود 70جاده هراز" حدود 1100 متر جاده به همراه یک تونل 750 متری از دیگر طرح هایی است که امروز افتتاح شد.

بهادری افزود: همچنین امروز یک کیلومتر از مسیر تعریض وچهارخطه شده "محدوده لاسم" درکیلومتر حدود 90 جاده هراز در مسیر تهران به آمل به همراه دیوارسازی به طول یک کیلومتر  افتتاح می شود.

وی، هزینه اجرای این طرح ها را در مجموع حدود 600 میلیارد ریال اعلام کرد.

آغاز ساخت 3 دهنه پل در جاده هراز

آغاز ساخت پل دماوند به طول 350 متر، پل تکاور به طول 150متر و پل ابتهاج به طول 150 متر با حضور وزیر راه و شهرسازی آغازشد.

همچنین امروز دو نقطه گلوگاهی در محدود شیرگاه و سرخ کلا در محور  سواد کوه  به بهره برداری می رسد.

برای بهره برداری این دو نقطه گلوگاهی 400 میلیارد ریال هزینه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها