در آستانه نوروز 97؛

تجدید میثاق دانش آموزان با شهدا

هشتمین آئین نوروزی با شهدا در شهرکرد برگزار و دانش آموزان با آرمان های والای شهیدان هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۰۰۰۸۷۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرکرد در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: در آستانه نوروز97، هشتمین آئین " نوروزی با شهدا" با حضور 500نفر از دانش آموزان ناحیه یک و دو شهرکرد در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

شکرالله چراغیان افزود: این محفل معنوی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی با حضور رزم نوازان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  و خیر مقدم بهروز امیدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان آغاز شد.

وی ادامه داد: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جرام،(دعوت شده از اصفهان) پیرامون معرفی شخصیت شهدا و تبیین سیره شهیدان از دیگر برنامه های این مراسم نورانی بود.

چراغیان گفت: در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد؛ علاوه بر قرائت شعر و دکلمه، میلاد هارونی از هنرمندان انقلابی به اجرای برنامه پرداخت .

در پایان این محفل نورانی، دانش‌آموزان و مسئولین ازجمله؛ حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، آقای ملک پور، فرماندار شهرکرد، بهروز امیدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان،  سرهنگ پاسدار مهران مرادی، جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، آقای نجفی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به همراه دیگر مسئولان با قرائت فاتحه به ارواح طیبه شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند و با نثار شاخه‌های گل و سبزه، قبور مطهر شهیدان را گلباران نمودند.

ارسال نظرات