خبرهای داغ:
رئیس بازداشتگاه همدان خبر داد

برگزاری آزمون فنی و حرفه‌ای برای مددجویان بازداشتگاه همدان

رئیس بازداشتگاه همدان از برگزاری آزمون فنی و حرفه‌ای برای مددجویان بازداشتگاه همدان در دو رشته آموزش «پیرایشگری» و «معرق کاری» خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۰۸۸۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

برگزاری آزمون فنی و حرفه‌ای برای مددجویان بازداشتگاه همدانوحید قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برگزاری آزمون فنی و حرفه ای برای مددجویان بازداشتگاه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌ها و عقد تفاهمنامه با مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان، دوره‌های آموزش مهارت فنی و حرفه‌ای برای مددجویان بازداشتگاه همدان در این مرکز برگزار شد و مددجویان پس از گذراندن دوره در آزمون پایان دوره شرکت کردند .

وی افزود: این دوره‌ها که با هدف آموزش و توانمندسازی مددجویان برای  کسب مهارت و اخذ گواهینامه و در راستای برنامه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی برگزار می‌شود، زمینه‌های لازم برای اشتغال مددجویان پس از آزادی را فراهم می‌کند.

رئیس بازداشتگاه همدان یادآور شد: این دوره‌ها از دی ماه سال جاری در دو رشته آموزش «پیرایشگری» و «معرق کاری» شروع شد و در این دوره‌ها 50 نفر از مددجویان شرکت کردند .

وی خاطرنشان کرد: آزمون کتبی  دوره پیرایشگری با نظارت مربی و مسئولین آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار شد و برای مددجویانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهینامه مهارت صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار