به منظور ارج نهادن به خانواده معظم شهدا؛مسئولین ناحیه روح الله یزد با خانواده شهید مدافع حرم روح الله مهرابی دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۲۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
به  گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ همسر این شهید با اشاره به اینکه شهید مهرابی در عملیات عاشورا به شهادت رسید، گفت: عملیات عاشورا در عراق منجر به آزادسازی منطقه جرف‌الصخر از اشغال تکفیری‌های داعش و القاعده شد؛ منطقه‌ای که در جنوب بغداد و شمال کربلا قرار دارد.
وی در ادامه افزود:روح الله ، دفاع از حرم امام حسین(ع) را یک تکلیف می دانست.یکی از اصلی‌ترین اهداف این عملیات پاکسازی منطقه برای امنیت زائران امام حسین(ع) برای عاشورا و تاسوعا و پیاده‌روی اربعین بود. در روند اجرای عملیات بود که روح‌الله همراه یکی از همرزمانش برای تعمیر چند تانک رفت و بعد از اتمام کار در فاصله‌ای که منتظر خودرو برای بازگشت به پایگاه بودند در کنار مخروبه‌ای، پناه گرفتند که در همین حین تله انفجاری کنار مخروبه منفجر شد و روح‌الله به شهادت رسید.
شهری‌زاده اذعان کرد: ما به خاطر مدرسه زینب به یزد رفته بودیم. روح‌الله همواره با من در تماس بود و از حال و روزش جویا می‌شدم. آخرین بار که با من تماس گرفت گفت: یا خودم می‌آیم یا من را می‌آورند! من هم به وی گفتم دیگر از این حرف‌ها نزن. این بار که برگردی دیگر نمی‌روی. خندید و گفت: خانم تازه کار ما اینجا شروع شده است. چند باری برای بازگشت به فرودگاه آمده بودند، اما شرایط جوی اجازه پرواز نداده بود و از طرفی هم برای عملیات به آنها نیاز داشتند برای همین مجدداً به پایگاه برگشته بودند. نهایتاً روح‌الله در اول محرم سال 93 به دیدار ارباب و مولایش اباعبد الله الحسین(علیه السلام)شتافت.

ارسال نظرات