امام جمعه اشکذر:

شایسته است مسئولین گزارش عملکرد خود در سال ۹۶ را به مردم ارائه دهند

خطیب نماز جمعه اشکذر افزود: جا دارد مسئولی ذیربط گزارش عملکرد خود در خصوص اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در سال ۹۶ را به مردم ارائه دهند.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۲۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به مصادف شدن ایام نوروز و ماه مبارک رجب به برکات این ماه عزیز اشاره و گفت: ماه رجب فرصتی برای استغفار و توبه و بازگشت به سوی خداوند متعال است.
«حجت الاسلام والمسلمین طالبیان» امام جمعه اشکذر با بیان اینکه ماه رجب، ماه خداوند متعال محسوب می‌شود و از برکات بی‌نظیر و معنویت خاصی برخوردار است، گفت: مردم از برکات ماه رجب و به ویژه ایام البیض نهایت استفاده را ببرند.
وی تصریح کرد: تصریح کرد: ماه رجب، از جمله اعیاد پربرکتی است و مناسبت‌های زیادی در ان وجود دارد و اعمالی در این ماه وجود دارد که ثواب و اجر و پاداش آن با هیچ ماهی برابر نیست.
امام جمعه اشکذر در ادامه به شهادت امام هادی (ع) که مصادف شده است به ایام نوروز افزود: شایسته است برای حفظ شان و جایگاه آن امام همام از برگزاری مراسمات شاد خود داری شود.
طالبیان در ادامه به ایام سال نو و مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز مسافران زیادی به استان یزد و به تبع آن شهرستان اشکذر وارد خواهند شد که شایسته است مردم این شهرستان همون همیشه با احترام، انصاف و خوش مرامی با مسران نوروزی برخورد کنند تا همچون گذشته شان دیار دارالعباده حفظ شود.
وی امسال را سالی نسبتا خوب در اسکان مسافران نوروزی دانست و افزود: با همت مردم شهرستان و تدابیر مسئولین ان شالله در سال پیش رو نیز در بحث اسکان مسافرین نوروزی رتبه خوبی را در بین دیگر شهرستان‌های استان داشته باشیم.
طالیبان صله رحم، کمک به محرومین، رفع کدورت ها، سیر و سیاحت و ایجاد دوستی با آشنایان را ازجمله مهمترین اقدامات در ایام نوروز دانست و عنوان کرد: نباید با فرا رسیدن سال جدید به سمت گناه و معصیت‌هایی بریم که لذت‌های آن گذرا، ولی تبعاتش ماندگار باشد.
خطیب نماز جمعه اشکذر افزود: با توجه به اینکه در روز‌های پایانی سال قرار داریم جا دارد مسئولی ذیربط در سطوح کشور، استان و شهرستانی گزارش عملکرد خود در خصوص اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در سال ۹۶ را به مردم ارائه دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار