مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت: قیمت بلیط ورودی قلعه فلک الافلاک ۵ هزار تومان تعیین شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۴۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سیدامین قاسمی  ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تغییر ورودی قلعه  فلک الافلاک از باغ گلستان جهت بازدید گردشگران از جشنواره و نمایشگاه به‌نوعی حمایت از صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی است که در محوطه باغ گلستان نمایشگاه بر پا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در ورودی شهرستان‌های استان ستاد استقبال از مهمانان نوروزی برپا می‌شود افزود: نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات محلی در اکثر شهرها پیش‌بینی‌شده که امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای مهمانان نوروزی باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان عنوان کرد: بازدید از خانه آخوند ابو تا زمانی که موزه صنایع‌دستی قطعیت پیدا کند به‌صورت رایگان است؛ در راستای بازدید از قلعه فلک‌الافلاک مجوز گرفته‌شده که با نرخ پنج هزار تومان بتوانیم پذیرای گردشگران باشیم. قلعه فلک الافلاک از ساعت 8 و نیم صبح بازگشایی می‌شود و تا ساعت 10 شب پذیرای بازدیدکنندگان است.

قاسمی از سفر رئیس میراث‌فرهنگی به استان لرستان در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: رئیس میراث‌فرهنگی کشور سوم فروردین‌ماه به لرستان سفر می‌کند، امسال پنج استان را انتخاب کردند تا در ایام نوروز بازدید داشته باشند که یکی از این استان‌ها لرستان است.

انتهای پیام/  

 

ارسال نظرات